ei perse, poika hukkas meijän auton avaimet ja miten pääsen sit hu töihin:/

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no juu saahan sitä nauraa vaikka avaimet oliski hukassa... ei oo vieläkään löytyny. ford mondeo 99 vuoden auto on... en tiiä..todella hassua. pakko oli pomolle viestiä laittaa tilanteesta, laitto et voisin pitää pekkasen huomenne:D arvasin et se ymmärtää,todella ihana ihminen:) mut silti pakko avaimet löytää,laitoin et tuun tekeen vuoron jos löydän avaimet,jos ei löydy ennen kahtatoista niin ilmotan tilanteen pomolle...

Juu-u, vuoden -99 Mondeo on jo sitä luokkaa käynnistyksenestojärjestelmiltään, ettei sitä saa kotikonstein piuhoilla kovin helposti käyntiin.
Uusi avain maksaa myös jonkin verran, kun siinä kerran on käynnistyksenesto ja se maksaakin laittaa uudet virtalukot ja muut systeemit. Uudelleensarjoitus, oveen sopivat uudet avaimet yms...
Ihan kiva lasku tulee, saattaa ylittää jopa auton arvon - tämä riippuu auton kilometrimäärästä.
 
Meijän poju jos saa avaimet hän painelee autoileen ja leikkii niillä avaimen kanssa. Ja onneksi yleensä pudottaa avaimet lattialle kun kyllästyy leikkimään.

Katsoppa systemaattisesti kaikki etenkin matalalla olevat paikat missä lapsi yleensä leikkii.
 
Olisko mahdollista muistella, mihin aikaan päivästä se sun miehes oli ne avaimet lapselle antanu? Ts. missä tilanteessa ja paikassa ne sillon oli? Ja kuinka kauan anto niillä leikkiä? Eli koittaa keskittää etsinnät niille alueille. Tossa on nyt jo aika hyvin lueteltu mahdollisia jemmapaikkoja, ja jos et kerta niistä ole löytäny, niin jollain järkiperäsellä etsinnällä vois alottaa uusiks. Ja sitte tosiaan koittaa myös tota "liian helpot paikat" -metodia, jos ne tosiaan oliski ihan jossain näkyvillä, mut et vaan huomaa, kun etit jemmapaikoista?!

Muoks* Sen verran lisään vielä, että meillä on myös tollanen vilkas kaksvuotias, ja tosiaan jos vähänki antaa jotain tärkeää sen käsiin (tai neiti ulottuu itse ottamaan), niin etsintöjä on luvassa. Mut juur tässä etittiin hiusharjaa melkeen viikko, ja olin mielestäni kattonu KAIKKI paikat, niin lopulta se löyty ihan just sieltä, missä sen pitikin olla -olin vaan huonosti kattonu, luovuttanu, kun en heti löytäny ja alkanu saman tien syyttää tota touhutätiä hukkaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Lämpöpatterin takana on sopiva kolonen avainnipulle. Nimimerkillä kokemusta on.

Onhan sohvatyynyjen alta katsottu?
Ja lapsen sängystä peiton ja tyynyn alta?
Lapsen vaatteiden taskut?
Eteisestä takkien taskut -jos lapsi ylettyy niihin pujottamaan. Kaksivuotiaat ovat usein niin fiksuja että osaavat laittaa avaimet "paikoilleen".

Onko kodissanne jotain lipastonlaatikkoa tms, jossa on lukko? Jos lapsi olisi sovitellut avainta niihin?
 
Jos tämä ei ollut provo, avaimet ovat todennäköisesti löytyneet ja emäntä on päässyt töihin. Meillä jos pienempi on leikkinyt avaimilla, piilottaa ne jonkun takin taskuun.
 

Yhteistyössä