no juu saahan sitä nauraa vaikka avaimet oliski hukassa... ei oo vieläkään löytyny. ford mondeo 99 vuoden auto on... en tiiä..todella hassua. pakko oli pomolle viestiä laittaa tilanteesta, laitto et voisin pitää pekkasen huomennearvasin et se ymmärtää,todella ihana ihminen
mut silti pakko avaimet löytää,laitoin et tuun tekeen vuoron jos löydän avaimet,jos ei löydy ennen kahtatoista niin ilmotan tilanteen pomolle...
Juu-u, vuoden -99 Mondeo on jo sitä luokkaa käynnistyksenestojärjestelmiltään, ettei sitä saa kotikonstein piuhoilla kovin helposti käyntiin.
Uusi avain maksaa myös jonkin verran, kun siinä kerran on käynnistyksenesto ja se maksaakin laittaa uudet virtalukot ja muut systeemit. Uudelleensarjoitus, oveen sopivat uudet avaimet yms...
Ihan kiva lasku tulee, saattaa ylittää jopa auton arvon - tämä riippuu auton kilometrimäärästä.