A
apuaa..
Vieras
persus,oon kääntäny koko talon ylösalasin ja kauhee siivo tuli sen seurauksena! oon sanonu tolle kusimulkerolle ettei anna pojalle(2v) avaimia, niin olipahan menny antaan et poika hiljaa...nyt ne on sit totaalisesti hukassa
ei mistään löydy... ja aamulla pitäs töihin päästä...mut miten? ei oo kavereita jotka meneee sinne päin,ei mee linkut ynnä muut vehkeet ...töihin 35km
sukulaisia ei oo et autoo lainaa,äitiki just jossaki lapissa...et ois siltä auton lainannu.taksilla en mee.. pitäskö laiskotella ja keksiä et ois esim sairas
mut ne pitäs silti löytää,ei voi kotoakaan poistua mihinkään kun kotiavaimet oli myös siinä...