Ei pahalla, mutta miksi BB naiset kaikki noin isokokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25105406]Kyllä se vika on juuri sinun päässä. Arvostelet muita ihmisiä ja ite kun näyttelet kuvias, niin kertaakaan nähnyt missä on se seksikäs ja kaunis nainen. Sitten kun luonne on mitä on. Minulla ei ole tapana haukkua kenenkään ulkonäköä paitsi nyt kerron mitä sinä et ole, vaikka väität niin.

Tämä on ilmeisesti aika monen muunkin mielipide, joten tules jo alas sieltä pilvilinnoistas.[/QUOTE]

En mä sua arvostanut, mutta en ymmärrä, miten joku voi tunkea itseä ilman vaateita telkariin sellaisen kropan kanssa. Sekä miks nykynaiset ei katso vähän oma kroppa?

"vieras"
sitten tavataan livenä ja näet että olen pieni nenäinen, voit vaikka ota mitaat palstan takia:D heh
No joo ne kuvat vääristää sitten aika lailla. Mutta jos sulle tulee parempi mieli ajatellen että sulla on pieni nenä, niin eihän siinä mitään. Jotenkin vaan kun aina morkkaat naisten ulkonäköä, niin se on hieman outoa koska ethän itsekään ole läheskään täydellinen.

Minusta olisi ihan tylsää jos Big Brotheriin valittais samannäköisiä ja kokoisia ihmisiä. Ei todellakaan tarvitse olla kaikki samasta muotista valettuja. Ihan tyhmä sun ajattelutapas, miten kehtaa ja mä en kehtais. Niin sä oot sä, ja onneksi on erilaisia ihmisiä.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25105450]Koska elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin timmi kroppa.[/QUOTE]

kyllä on tärkeämpi, mutta jos kerrankin energia hypätä alastomaana ja olla mitä he ovat, mikei löytyy energia parempaan suntaan vaikka laihdutamiseen

kropan ruotija
Vielä utelen, kun tuolla kakksosivulla oli ton rouva Beckhamin kuva, että miellyttääkö hän sitten sun silmääsi ap? Onko hänellä täydellinen kroppa sun mielestäsi? Kellä sun mielestä on täydellinen kroppa, linkitä vaikka kuva? Oikeesti kiinnostaa.

"vieras"
Mä just mietin, mitä mieltä mä voisin olla akoista, jotka morkkaa aina isompia naisia. No sanotaanko, etten mitään hyvää. En arvosta. Olkaa te vaan hoikkia, mutta jättäkää toiset rauhaan, ei teidän asianne.

"vieras"
Älä nyt Milanna puolustele, kyllä sä vain olet lihonut niin paljon, että sitä läskiäkin on. Etkä sä nyt itsekään niin kaksinen tapaus ole (voin sut luonnossa nähneenä sanoa tämän asian) että sulla todella olisi varaa arvostella toisia ihmisiä. Sisäinenkään kauneutesi ei valitettavasti täällä kukoista, samoin on älynlahjojesi kanssa. Hauskaa, miksi joku haluaa ehdoin tahdoin antaa itsestään noin bimbon kuvan.

Ps. Tunnen joukon venäläisiä naisia. Kaksi heistä on hoikkia ja itsestään huolta pitäviä, loput sitten kuin perunasäkkejä muhkuroineen, velttouksineen ja selluliitteineen. Heillä tosin ei ole sahanpurua aivojen tilalla. Eli tämä mainitsemasi kulttuuriero, josta sanoit: mikä se on, ja missä se näkyy? Ei tuossa naisjoukossa ainakaan.

Yhteistyössä