Ei pahalla, mutta miksi BB naiset kaikki noin isokokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
rouva äksdee
Ei se ainoa mittari olekkaan. Mutta silloin kun siitä keskustellaan on saatava keskustella siitä.

Aina on muita asioita, jotka ovat tärkeämpiä kuin sillä hetkellä keskusteltava asia.

Ei tarvi puhua eläimistä koska vanhukset, ei tarvi puhua vanhuksista koska lapset, ei tarvi puhua lapsista koska Etiopia jne. Tällainen argumentaatio johtaa siihen että istumme kaikki kivipuutarhassa hiljaa.

Tarkoitin nyt lähinnä BB-tä. Mua siinä todella paljon enemmän kuin lihavuus häiritsee ihmisten tyhmyys.

"harmaa"
Mutta ei Suomessa edes enää paljon löytyy normaalipainosia, tuskin niin monet tykkää. Mä en ymmärrä myös Suomalisen logikka, että syödään Hesessa mutta juodaan rasvatonta maitoa. Mä en ainakaan syö Hesessä ehkä kerran 2ssa vuodessa voin jotain hakea, mutta juon punaista tai sinistä maitoa, enkä lihoo, jos vaan ei joudun olla raskaana. En ymmärrä miten 1,5% rasvainen maito voi lihota, mutta Hesen ruokaa ei
Kultaseni, vaik sä et saa ittestäs 100kilosta niillä sun kakkusilla plus muilla mässyillä, niin tiedoks vaa: EI NE SULLE SILTI MITENKÄÄN TERVEELLISIÄ OO

Ei tarvii olla läski elääkseen epäterveellisesti.

Venakko Milanna
[QUOTE="hmm";25167892]Milanna on kyllä pointti tässä aloituksessa.[/QUOTE]

ei mitään pointtia, ne vaan jotenkin ovat ylimielisiä mun mielestä ja näyttää itseä alastomaana niin paljon kuin kerke, vaikka ei mun mielestä ole mitään näytettävä...

ehkä tämä on ilkeä komentti, mutta en voi ajatusmaailmalle mitään:ashamed:

"normaali"
ei mitään pointtia, ne vaan jotenkin ovat ylimielisiä mun mielestä ja näyttää itseä alastomaana niin paljon kuin kerke, vaikka ei mun mielestä ole mitään näytettävä...

ehkä tämä on ilkeä komentti, mutta en voi ajatusmaailmalle mitään:ashamed:
Hakeudu hoitoon esim. psykoterapiaan niin et siirrä vinoututta maailmankuvaasi lapsillesi.

Venakko Milanna
[QUOTE="normaali";25168046]Hakeudu hoitoon esim. psykoterapiaan niin et siirrä vinoututta maailmankuvaasi lapsillesi.[/QUOTE]

No mutta se on Suomalsien yleisin mielipite, tällä ei isokokoisia pidetään isoina:D. Mitä on väärin

Totuuuuus
Kai jo tyhmäkin tajuaa että Venakko-Emakko on trolli. Täällä ulisee päivät pitkät kaikesta ja oma elämä aina luksusta.. Mielenkiintoista olisi tietää millainen elämäänsä kyllästynyt luuseri sieltä huutelee. Ja jos kuvat sattuu olemaan omia niiin kyllä - nenäsi on jäätävä.

Yhteistyössä