netalla on paksut kädet ja muuten yläkroppa, sekä telkkarissa hän on paljon isompi
Niitä on niin monta, esimerkiks hän: sopiivat tissit, pitkät jalat, muuten kaikki on kunnossaVielä utelen, kun tuolla kakksosivulla oli ton rouva Beckhamin kuva, että miellyttääkö hän sitten sun silmääsi ap? Onko hänellä täydellinen kroppa sun mielestäsi? Kellä sun mielestä on täydellinen kroppa, linkitä vaikka kuva? Oikeesti kiinnostaa.
Victoria on minusta kaunis, mutta liian laiha. Lisäksi silikonit. Ei ole luonnollinen, eikä siten myöskään ns. luonnonkaunis.Niitä on niin monta, esimerkiks hän: sopiivat tissit, pitkät jalat, muuten kaikki on kunnossa
Irina Sheik - Got Celeb
Victori B, on kans kaunis, välillä ehkä liian laiha
Ei siinä selittely auta. Turvotus lähtee liikkumalla, mutta täällähän tuota näytät istuvan joka Jumalan hetki.Mulle joka raskaus kertyy painoa, mutta kun se tippu ja jos ei tippu autan tippumaan, teen jotain, mä en viihdy olla iso, enkä nyt ole niin iso, mulla vetä on todellakin paljon ja jalat ihan kipeät
Jos ihminen haluaa, hän löytää aina sellaisen välin, että pääsee liikkumaan. Selittelyn makua siis edelleen. On moniakin ihmisiä, jotka on vasta illalla kotona, mutta aikaa itsensä huoltamiseen (=liikuntaan) löytyy kyllä. Eihän sitä ole pakko tietenkään kävellä, jos esim. lonkat juilii, mutta käy sitten uimassa tms., joka onkin tosi hyvää liikuntaa raskaana olevalle.Mä olen jo koko viikon ajan taas, vast iltaisin kotona, kun ajaan autolla nyt joka päivää, kyn asioilla ja myös kun se remontti projekti ja muut projektit miehen kanssa, niin aika menee siihen ja on pakko kävellä vaikka jalat sattu
Eli sä taidat tykätä naisella vähän sellaisista "poikamaisen suorista kropista", johon on laitettu silikonitissit. Googlasin ton Irinan (Victoriaa nyt ei tartte ees googlata) ja monissa kuvissa ainakin näytti siltä, että hänellä ei myöskään ole kovin naisellista lantiota. Ei siis mun mielestä todellakaan ole mikään ruma, mutta mun unelmakroppani näyttäisi vähän erilaiselta. Kasvot Irinalla ovat minusta todella vangitsevat, tykkään kovasti!Niitä on niin monta, esimerkiks hän: sopiivat tissit, pitkät jalat, muuten kaikki on kunnossa
Irina Sheik - Got Celeb
Victori B, on kans kaunis, välillä ehkä liian laiha
On hänelläkin hyvää kroppaEli sä taidat tykätä naisella vähän sellaisista "poikamaisen suorista kropista", johon on laitettu silikonitissit. Googlasin ton Irinan (Victoriaa nyt ei tartte ees googlata) ja monissa kuvissa ainakin näytti siltä, että hänellä ei myöskään ole kovin naisellista lantiota. Ei siis mun mielestä todellakaan ole mikään ruma, mutta mun unelmakroppani näyttäisi vähän erilaiselta. Kasvot Irinalla ovat minusta todella vangitsevat, tykkään kovasti!
Omaan makuuni ovat sellaiset vähän sporttisemman näköiset, kurvikkaat naiset. Kuten esimerkiksi Janina Frostell Janina Frostell | Panos Emporio
No se on näin, siks mä en näe mitään pahaa mun aloituksissa, kun varma jokainen kuitenkin halua olla kaunis ja laiha ja jokainen siihen pystyy energia vaan menee toiseen suntaan täällä Suomessa näköjään. Mä ymmärrän vaan jos on raskaana ja liho tai joku sairaus tai vaikkapa masennus, mutta jos energia on mennä BB taloon, niin miten joku kehtaa näyttää sellaista kameroiden edessä, en ymmärrä siitäOlen jutellut venalaisten naisten kanssa ja he kylla kiinnittavat kropan kuntoon paljon enemman huomiota kuin suomalaiset yleensa. Suomessa on sellainen "mita sen on valia" -ilmapiiri painon yms. ulkonakoasioiden suhteen.
Mutta ei Suomessa edes enää paljon löytyy normaalipainosia, tuskin niin monet tykkää. Mä en ymmärrä myös Suomalisen logikka, että syödään Hesessa mutta juodaan rasvatonta maitoa. Mä en ainakaan syö Hesessä ehkä kerran 2ssa vuodessa voin jotain hakea, mutta juon punaista tai sinistä maitoa, enkä lihoo, jos vaan ei joudun olla raskaana. En ymmärrä miten 1,5% rasvainen maito voi lihota, mutta Hesen ruokaa eiToiset tykkää muhkummasta.
Ei se ainoa mittari olekkaan. Mutta silloin kun siitä keskustellaan on saatava keskustella siitä.Alkuperäinen kirjoittaja rouva äksdee;25105724:Minusta on hienoa ja sivistynyttä hoitaa itseään hyvin mutta jos se on ihmisyyden ainoa mittari, ollaan jo pahasti hakoteillä.
Aamen.
Must tuntuu et se erottaakin bb-kisaajat muista, he hakee sitä jotain.Ei ne oo siel sen takii et ne haluu näyttää maailmalle läskinsä, ne kerää kokemuksia, ne haluu olla oman elämänsä herroja.Niin mutta mä sanoin mielipiden, jos olisin isokoinen, en olisi kehtanut pistää itseä telkariin, ehkä kultuuri ero, sekä siellä monet muut, ei vaan Netta, ovat aika isoja
Jokaisella on tottakai oikeus mielipiteeseen. Mutta mitä me ollaan sanomaan,miltä joku näyttää,tai miltä pitäisi näyttää? Antaa kaikkien kukkien kukkia.Mutta ei Suomessa edes enää paljon löytyy normaalipainosia, tuskin niin monet tykkää. Mä en ymmärrä myös Suomalisen logikka, että syödään Hesessa mutta juodaan rasvatonta maitoa. Mä en ainakaan syö Hesessä ehkä kerran 2ssa vuodessa voin jotain hakea, mutta juon punaista tai sinistä maitoa, enkä lihoo, jos vaan ei joudun olla raskaana. En ymmärrä miten 1,5% rasvainen maito voi lihota, mutta Hesen ruokaa ei
ei, mutta ei ainakaan telkkarissa hän on mikään peiniAlkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25105770:Mua jäi kyllä vaivaamaan, että pitääkö joku Nettaa paksuna...