"vieras"
Ja sulla on iso nenä mun mielestänetta on iso mun mielestä
Ja sulla on iso nenä mun mielestänetta on iso mun mielestä
jos sillä on liian isot tissit ?
sanoo "hoikka" yli 70kgja kehtaa, silti alastomaana hyppiä
En siis ole todellakaan ylipainosten naisten tai miesten vastaan, kaikki erilaiset ja jokaisella on oikeus olla iso tai pieni. Mutta tuntu kun nykyään naiset päästä itseä kamlaan kuntoon, mä en ainakaan olisin mennyt kameroiden viereen hyppämään ilman vaateita jos olisin sellainen.
Sivusilmällä, ei yhdellä.En katso, telkkari vaan päällä ja se sub tv, en vielä jaksanut etsiä kakosäädintä, itse etsin juttuja netistä ja palstailen täällä mutta yhdellä silmällä huomasin
Millä oikeudella tämä häirikkö saa yhä tuhota palstaa?Mene venakko hoitoon.
Mä en ainakaan näyttää noin isolta vaikka olenkin nyt vähän päälle 70, sekä normaalisti painaan 49-52 ja 171,5 pitkää olen. Myös mulla jo kolmas raskaus paino kertyy ja paljon joka tippu sitten nopeasti kun synnytän, mä kun olen täynnä myös nestettä, mikä mun mielestä ei ole hasuka, kun mulla jalat ja kaikki sen takia särkeeAlkuperäinen kirjoittaja läski hiljaa;25105297:sanoo "hoikka" yli 70kg
Oletsä sit nähny bb asukkaat livenäMulla on pieni nenä, et ole mua luonnossa nähnyt, niin kuin sanoin jos mulla olisi nenä iso, olisi jo tehnyt kauan sitten kauneusleikkaus
Eikä ne bb naiset oo oikeesti lihavia, kamera vaan lihottaa, Et oo oikeesti niitä nähny!Mulla on pieni nenä, et ole mua luonnossa nähnyt, niin kuin sanoin jos mulla olisi nenä iso, olisi jo tehnyt kauan sitten kauneusleikkaus
Älä norsu selitä, vedä hernepalko kärsääsiMä en ainakaan näyttää noin isolta vaikka olenkin nyt vähän päälle 70, sekä normaalisti painaan 49-52 ja 171,5 pitkää olen. Myös mulla jo kolmas raskaus paino kertyy ja paljon joka tippu sitten nopeasti kun synnytän, mä kun olen täynnä myös nestettä, mikä mun mielestä ei ole hasuka, kun mulla jalat ja kaikki sen takia särkee
.. ja sit sä heräsit, edelleen isonenäisenä. Et ole muuten mielestäni tippaakaan viehättävä, seksikäs tai kaunis. Mielestäni.Mulla on pieni nenä, et ole mua luonnossa nähnyt, niin kuin sanoin jos mulla olisi nenä iso, olisi jo tehnyt kauan sitten kauneusleikkaus
Minä en sille mitään voi, että olet lääkkesi unohtanut ottaa.No mä en voi mitään jos unohdin oikeat lääket ota ja näet mun nenä tollaisena sorry
Kyllä se vika on juuri sinun päässä. Arvostelet muita ihmisiä ja ite kun näyttelet kuvias, niin kertaakaan nähnyt missä on se seksikäs ja kaunis nainen. Sitten kun luonne on mitä on. Minulla ei ole tapana haukkua kenenkään ulkonäköä paitsi nyt kerron mitä sinä et ole, vaikka väität niin.Te olette niin kaksimielisiä? Eikö teijän kuulu mennä hoitoon jotka mua haukutte päivästä toiseen? Mutta sitten mun ei saa kenenkään ulkonäöstä puhua, eikä oma ulkonäköä puolusta. Täällä varma muilla on joku vika päässä kun juuri minulla
Mutta silti olet kauhea.sitten tavataan livenä ja näet että olen pieni nenäinen, voit vaikka ota mitaat palstan takia heh