Ei pahalla, mutta miksi BB naiset kaikki noin isokokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
ja kehtaa, silti alastomaana hyppiä:eek:

En siis ole todellakaan ylipainosten naisten tai miesten vastaan, kaikki erilaiset ja jokaisella on oikeus olla iso tai pieni. Mutta tuntu kun nykyään naiset päästä itseä kamlaan kuntoon, mä en ainakaan olisin mennyt kameroiden viereen hyppämään ilman vaateita jos olisin sellainen:D.

• Tykkää
Reactions: eri nimimerkki
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25105167]Äläs nyt, ei siellä mitään ylipainoisia ole, nehän ovat niitä "KURVIKKAITA OIKEITA NAISIA" ;)[/QUOTE]

No joo, niin kurvikkaat että nahkakin roikku:D. No mä en ainakaan ymmärrä, ehkä mulla toinen kultuuri ettei naiset tuo esille kaikille omat virhet kropassa. Tuntu heillä ihan sama mikä kroppa ja kuka mitä ajatelee

• Tykkää
Reactions: eri nimimerkki
"jack"
Big Brotherilla ja lihavuudella on yksi yhteinen tekijä: yksinkertaisuus.

Jos ei ole lapiolla annettu, niin pitää lapiolla syödä. Sama porukka lukee Seiskaa ja menee Big Brotheriin. Ohjelman hottis tissinaiset ovat poikkeus. He eivät osaa lukea.

No joo, niin kurvikkaat että nahkakin roikku:D. No mä en ainakaan ymmärrä, ehkä mulla toinen kultuuri ettei naiset tuo esille kaikille omat virhet kropassa. Tuntu heillä ihan sama mikä kroppa ja kuka mitä ajatelee
no mutta sähän voit sitten hakea sinne ens vuonna,näytät suomalaisille naisille millanen kropan pitää olla :) jos sulla on virheetön kroppa,kun sitä kuitenkin aika vähissä vaatteissa myös esittelet työn puolesta?voidaan me suomalaiset ottaa sitten oppia ;)

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
"vieras"
No pakkohan tuolla on käydä suihkussa, saunassa ilman vaatteita tai bikineissä. Ei oikein onnistu vaatteet päällä. Sulla on varmaan niin huono itseluottamus, ettet kehtais olla bikineissä jos liikakiloja. Liikakilot ei tee ihmisestä yhtaan huonompaa ihmistä. Ihmisiä nyt vaan on eri näköisiä ja kokoisia. Suvaitsevaisuutta sulta siis puuttuu, ja sydämen viisautta.

Yhteistyössä