(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on mun ketjuni ja haluan pikku m35 miehen takaisin!!Kellä on nyt luki-ja kirjoitushäiriö..ei kai vaan mulla itellä?Pelastakaa nainen pulasta ja puutteesta..Sankarini!Missä kaikki taas ovat?
... missäs sinä olet!!

olen sun kanssa ihan samalla aaltopituudella,mutta muista aina ei se välimatka aina ole pahitteeksi näissä tilaanteissa sattuu ja tapahtuu paljon.kato tänään ollaan mikkelissä,huomenna en muista missä.muistatko moisen biisin.se on niin yksinkertaista se reissumiehen elämä.kyllä se joku aurinkoinen tai sateinen päivä voisi toteutua meijän toive.nautittais ja naitais koko ihana päivä,vai mitä? eihän olis hullumpi idea vai mitä.

ei olis ei..Vaikkapa joskus ehkäpä ajelet jonnekin Hämeeseen..Isoja kaupunkeja täälläkin lähistöllä..
Pöytäsi perärontissa..
Palataan asiaan hieroja..Olkapäitäni vähän jo kolottaakin,ei vanhuuttaan vielä sentään..
Muistan biisin kyllä..
Sen verran täytyy kysyä vielä:Olet siis iso..kokoinen mutta oletko kiltti ja minkä ikäinen?

on asento,josta tykkään..
nyt heitit pahan mies..Olen myös vm68..vanha diesel moottori;)
Ethän ole liian kiltti..Ajaako sun päältä jyrällä helposti vai osaatko pitää puolesi vai pystynkö puhumaan sut vallan pyörryksiin?