(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no joo olen käynyt hierojakurssin,mutta ei se ole ainakaan tällä hetkellä ihan leipätyö,mutta kyllä niitäkin hommia täytyy tehdä et pysyy homma hanskassa.kyl joskus on tullu vähän ajettua.

Ajettua autoa vai naista..Noooh!Voi olla että annettaisiin toisillemme hyvät kyydit..
Se hieronta kiinnostaa..mahtaa olla mahtava esileikkinä..jos mun selkää ja takamusta joku hieroisi..niin milläs malttaisin sen..Varmaan jo olisin kontallani vinkumassa kalua sisääni..

..joo sellasen tule luokseni kiehkuran=)
..no,eikä!
Muuten posliini,mutta sellanen..ootas kurkkaan.. about muutaman sentin viiva on karvaa tossa edessä(ei ole tiellä,lyhensin sitä just,lyhyttä karvaa ettei mene nenää kutittamaan)..tosi seksy ,)
tykkäät tietysti ihan posliinista..

Mitä sä nyt puuhaat mies35..Tuleeks sun suihkussa käymisestä mitään?Toi tsiisuskin on muuten paikallla..hah,hah..Ei ihan Jesse mutta melkein ja kateellinen on, se kuulemma nussii me ei?

Malttasikko jättää katteluksi,)
Kerro lisää itsestäsi..Kuvittelen muuten ihan omiani täällä..
Iso miehen köriläs..kalju...leukapartaa..eeeiii!!sattuu suuseksissä kun on ite posliini..vai oletkos pieni kuin ...pisteesi?

Kutaa tekisi iso mies..pieniä paineita luon;)

no empä muuten tiedä,tuskimpa ihan pelkäksi katseluksi jäisi,oot muuten sen verran huumorisnaisii että tuskimpa se ihan siihen jäisi sunkaan puolelta vai kuinka?no olen kyllä aika iso,mutta en mikään jättiläinen.kalju en oo,eikä oo myöskään leukapartaa joka kutittaisi sun ihanaa posliiniasi.kyllä se kutaa tekisi ja poistaisi pieniä paineita,sen voin luvata tässä ja nyt.

...eikun en tykkää karvoista miehen leuassa,se ei kutita vaan raapii..Kato posliini on niin herkkä;)
kutaahan se tekisi..juu Harmi, kun on tuota välimatkaa niin paljolti meillä..Mehän oltaisiin jo treffeillä jos asiat olisi toisin,Eikö?
Kaunis aurinkoinen päivä..nautittaisiin ja naitaisiin;)

ihanko oikeesti vai?sillä näillä jutuilla ei saa leikitellä.muista tämä asia aina ja iankaikkisesti niinkö sen kirkkomiehet sanoo,en oo muuten kirkkomiehii ite.wau! se oli hienosti sanottu ja tehty.

Kuka täällä leikkii...Herraparatkoon..Pois se minusta..leikinlasku..
Vakavalla naamalla:oikeesti,lähtisin kyllä sut katsastamaan..autoista kun puhuttiin tossa edellä..

Nyt kyllä häiritsee kuka on kukin kun joku käyttää samaa nimeä kuin m35?Oletko se sinä ... oikeasti vai pelleileekö joku nyt ja leikkii..
Ei saa sotkea meitin hyvää ketjua kateelliset typerykset..Aloittakaa oma..

suunsoittoa..
Mistäs nyt tiedän kuka puhuu?
Älkää sekoittako mun pientä päätäni...
Haluan sut päivänpiristeeni..ajattelinkin jo, että outoa seisonta tekstiä sulta..
Alkuperäinen missä olet..
Takaisin..Aloita uusi ketju niin tulen sinne..
Vielä hetkeksi..