(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja nOORA
  • Ensimmäinen viesti
nOORA
Hei ,onko joku semmonen kun minä? En koskaan luen semmoset otsikot kun HAAVE, MITÄ NYT ja semmosta otsikkoa. En itse luen koskaan niita, vaikka joka päivä olen keskustelussa. Koska ne on liian pitkija ja ne on yksinkertaisija.
Paras otsikko , jossa on 10-40 vastausta, mun mielista, ainakin minä ensin katon paljonko vastausta, sen jälkeen avaan sen, ei kiinnosta jos 1 tai 0 vastausta ja kanssa kun 90 tai 1000!
 
dOORA
Hei, olen semmonen kun sinä. En koskaan luen semmoset otsikot kun (ei otsikkoa), DYSLEKSIA, YKSINKERTAINEN ja semmosta otsikkoa. En itse luen koskaan niita, vaikka joka päivä olen keskustelussa. Koska ne on liian pitkija ja ne on yksinkertaisija.
Paras otsikko , jossa on 10-40 vastausta, mun mielista, ainakin minä ensin katon paljonko vastausta, sen jälkeen avaan sen, ei kiinnosta jos 1 tai 0 vastausta ja kanssa kun 90 tai 1000!
Hyvä otsikko , myös on mun mielista semmonen jossa on 23-27 vastausta, ainakin mä luen. Myös aika hyvä, vaikka ne on joskus liian pitkija ja yksinkertaisija on jos vastausta on 31-39. Sen jälkeen avaan sen! Joskus avaan myös sen jossa on 10-17 vastausta, tykkään semmosta otsikkoa avata. Mun mielista kaikki voi olla semmonen kun mä! Ei niin pitkija ja vähän yksinkertaisija.
 
Minä
hei ,minä taas on joku semmonen sinä vähäerilaine . Kun minä tykkää luketa taase semmoset otsikot ku HAAVE, MITÄ NYT ja kaikki semmose otsikkoa. Luen niitä aina, ja joka päivä olen keskustelussa myöskin. Mun mielistä myös myöskin hyviä viestejä on kun 1-10 vastausta, avaan ja kiinnostaa.
 

Yhteistyössä