Missä on median vastuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laki ja kuri pitäis olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laki ja kuri pitäis olla

Vieras
Ihmetyttää vaan kun media saa vääntää asiasta vaikka miten harhaan johtavaa otsikkoa eikä heitä siitä rankaista millään tapaa koskaan.

Jos yksityinen ihminen menisi hoilottelemaan asioista toisin kun mitä ne oikeasti on niin siitähän voisi saada kunnianloukkaus syytteen tai muun vastaavan.

Viimeisimmät on nämä sikaflunssaan mukamas kuolleiden uutisoinnit, ja eilenkö se oli iso otsikko että "koira raateli naisen" ja juttu olikin että koira oli purrut nilkaan josta muutaman sentin jäljet...,missä se raatelu oli?

Ihan sairaaksi mennyt koko homma ja ärsyttää niin vietävästi, että media saa syytää ihan täyttä skeidaa ja jotkun onnettomat sitten uskoo sen kaiken.

En oikein tiedä olisko se kuitenkaan parempi, jos keltaista lehdistöä pitelis joku erikoiskurielin aisoissa. Kun sitten ne näyttäisi uskottavammilta, vaikka toiminnan perusidea edelleen olis tehdä tikusta asiaa. Nyt sentään jokainen voi ite tehdä päätelmiä näistä raatelemisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä en jaksa uskoa edes puolia mitä iltis&co. otsikoi.

Täyttä skeidaa ja todistetusti osan on toimittajat keksineet päästään :| Eipä tarvi niitä lehtiä ostella..

Yleisradio tai HS sitten kertoo totuuden?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Täyttä skeidaa ja todistetusti osan on toimittajat keksineet päästään :| Eipä tarvi niitä lehtiä ostella..

Ainakin enemmän totuudenmukaisen / vähemmän väritetyn version.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ainakin enemmän totuudenmukaisen / vähemmän väritetyn version.

:D No usko sinä sitten vain =)

Yhteistyössä