(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

69

Vieras
Helvatin pellet!
..tuttaa tollanen kun tullaan toisten hyvää ketjua pilaamaan.Mielikuvituksen puutetta,etten sanois..Pidetään ne omat nimimerkit ja oma tyyli..
Ei hukata sitä huumorintajua sinne bittitaivaaseen..Ei kaikilla vaan synkkaa keskenään..silloin voi siirtyä toiseen ketjuun tai aloittaa omansa.

Nyt haluaisin takaisin linjoille sen aidon ja alkuperäisen miehen kanssa,joka käytti eilen nimimerkkiä m35
onko se niin vaikeaa vai vallanko mahdotonta.. vai pitääkö mennä chattiin tästä,että saa rauhassa jutustella...

..voi helvatti teitä ""ämmät""Numerot on paljon selkeämpiä..Kuka niitä puita nyt sitten hakkaa vai joko sielä hakataan vanhuksia..ai kauheeta..nyt mä sekoan..mutta panetus tässä sekoillessa unohtuu,eikä se ole hyvä se...

..päätä nyt missä halut olla..äsken olin toisessa ketjussa ja sua etsin..taas olet täällä..tää on rankkaa seuraa sua..kyllä täss halut menee kun joutuu sun perässä juoksemaan..

..se pelle on siihen toiseen ketjuun vastannut ""nimissäni"" eli viestin missä Kiimatarta kyselin on sinne minun viimeksi jättämä, tää menee aivan skeidaksi kun jotkut idiootit ei osaa käyttäytyä tällä palstalla.
Ja kiitos hyvänyön suukoista;))))

Jaa-a tiedä nyt ketä sitten olen pusinut,mutta tää skeida piisaa mulle..tältä päivältä..olisi ollut kiva tutustua apm35.Vaikutit oikein kivalta mieheltä..
Meitä on moneen junaan ja jää vielä asemallekin ja toiset jää heiluttamaan kun juna lähtee..
Huomiseen..iltaan..nyt miestäni odottelemaan.. ;)
Kiitos seurasta..Häme vaikenee.
... terveisiä ja halit
m35 halit ja suukot,sydämessäsi tiedät ketä tarkoitan..

Jaa-a en määkään tiedä kuka on kuka enää..tämä meni ihan skeidaski koko homma kun toi toinen pentu tuli mukaan.... raukkamaista tekoa...mut kuten sanoit meitä on moneen junaan...kiitos itelles ja halit sekä suukkoja, tiedät kyllä minne...

..kuinka sä paska-aivo jaksat valehdella ja pilata toisten jutut, kyllä valvoja varmaan saa selville kuka on alkuperäinen.
Sä tolla valehtelullasi pilaat tän palstan.

Älä kuule m35 ota niin paljon paineita, täällä tapahtuu usein näin. Ikävää se on tietysti. Menee vaikka johonkin chattiin niin saatte olla ihan rauhassa ja voitta aloittaa ihan uudestaan. Päivänjatkoa!

Yhteistyössä