(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muttei toimi si
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muttei toimi si

Vieras
Laitan tämän tännekin:

Oletteko naiset joskus kokenut samaa?

Eli mies jonka kanssa seurustelette jo jonkun aikaa lupaa soittaa sulle iltaisin ennen nukkumaan menoa,muttei se soitakkaan? ( no yritä nukkua sitten)
ja sitten seuraava päivä mies on olevinaan aivan kuin ei olisi mitään..........?

Eikö tuollainen miehen käytös ole aika ärsyttävää?

Olisiko parasta olla/alkaa itsekin tulla tuollaiseksi 'välinpitämättömäksi' miestä kohtaan jos mies on tuollainen?

todella v......a joskus!
kun tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mies noin tekee..

neuvoja?

Miehet yleensä unohtaa jos tulee tärkeämpää tai jotakin muuta väliin, se on se putkiaivoisuus.
Todellä ärsyttävää, pistä sinä puhelin kiinni seuraavalla kertaa :-)

Minä ottaisin asian puheeksi ja kertoisin, miten paha mieli tulee, kun odottaa turhaan soittoa.

Minun mieheni harrasti tuota samaa. Kerroin tunteistani ja sanoin, että minusta on jonkinlaista vallankäyttöä häneltä tehdä sitä toistuvasti. Kysyin miksi hän niin tekee ja sanoin, että olisi paljon parempi olla lupaamatta mitään, mitä ei aio toteuttaa.

Käytös loppui siihen.

Kiitos vastauksista

Mies ei ole vieläkään ottanut minuun yhteyttä,lähetin eilen illalla viestin jossa kysyin onko kaikki hyvin? mutta mies ei anna kuulla itsestään mitään,vaikka torstaina miehellä oli minua niin ikävä kerto puhelimessa, ja tietysti minullakin.

Rasittavaa kun saa olla huolissaan toisesta jos välittää ja arvailla mitä sitä nyt vaivaa, miksei se ole soittanut?
tai alan luulla että,olenko tehnyt jotakin väärin?

en tiedä mitä tehdä, soitanko vai odotanko?

Minulla on todella paha mieli ,tämä epävarmuus rasittaa.. :(

Mietin mitä sitä vaivaa? haluaako se enää jatkaa kanssani kun ei vastaa tai soita minulle? tuollaista sitä alkaa miettiä..

Yhteistyössä