ei oo totta!!!!

siis oon hajoamispisteessä tän mun niiiin ihanan avopuolison takia :kieh: :kieh: :kieh: 6 vuotta ollaan yhdessä oltu, 11kk vanha tyttö...miehellä aina ollut onkelmia kuningas alkoholin kanssa, mutta aina ollaan selvitty kuin ihmeen kaupalla..tai niin sitä luulis. ainahan se viinapiru on mua pelottanu..et koska taas ratkeaa...väkivaltanen mies ei ole, mutta kun viinaa alkaa ottamaan on kotoota pois useamman vrk :ashamed: ei ilmoita itsestään mitään jne..voitte kuvitella mun huolen. No kuukausi raittiutta takana, kunnes tänään hermostuin äijälle, ja sehän lähti! Niinpä niin..RYYPPÄÄMÄÄN aamu 7!! Piti töihin mennä, kas kummaa ei mennyt. Syy miksi hermostuin oli lapsemme hoito. Olen koko 11kk YKSIN 90% valvonut yötä päivää, oli mies töissä tai ei.(valvonut mikäli tarve, mutta paljon!!) tehnyt kaikki kotihommat, hoitanu lasta pääasiassa yksin, omaa aikaa en etes muista koska saanut kunnolla! Sitten neiti herää klo5.30 ja pyysin vain mieheltä että auttais joskus, mutta ei niin ei!!!! Sen pitää olla oma-aloitteista miehellä lapsen hoitaminen, harvoin kuitenki,pyytää ei saa...oon niin #&%£$!* väsyny koko äijään!!! jaksaakohan kukaan lukea :whistle: pakko päästä purkamaan tätä johonki..olen kyllä taas kerran päättänyt että nyt loppu, mutta mistä sais voimia pysyä päätöksessä. haluan itselle ja tytölleni uuden tasapainoisen elämän, alkoholisti isää ei kaivat..silti rakastan miestä paljon..vaikeaa..... :ashamed:
 
Mansikkamarja
Mieti miksi rakastat miestäsi. Minä itse en ole pystynyt eroamaan, ennenkuin rakkaus on kokonaan kuollut. Vaikka monet ihmetteli miksi niin kauan kattelin paskamaista ukkoa. Se on vaikeaa, kun rakastaa, vaik järki käskisikin erota.
 
nyt harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 20:30 sarijoh kirjoitti:
siis oon hajoamispisteessä tän mun niiiin ihanan avopuolison takia :kieh: :kieh: :kieh: 6 vuotta ollaan yhdessä oltu, 11kk vanha tyttö...miehellä aina ollut onkelmia kuningas alkoholin kanssa, mutta aina ollaan selvitty kuin ihmeen kaupalla..tai niin sitä luulis. ainahan se viinapiru on mua pelottanu..et koska taas ratkeaa...väkivaltanen mies ei ole, mutta kun viinaa alkaa ottamaan on kotoota pois useamman vrk :ashamed: ei ilmoita itsestään mitään jne..voitte kuvitella mun huolen. No kuukausi raittiutta takana, kunnes tänään hermostuin äijälle, ja sehän lähti! Niinpä niin..RYYPPÄÄMÄÄN aamu 7!! Piti töihin mennä, kas kummaa ei mennyt. Syy miksi hermostuin oli lapsemme hoito. Olen koko 11kk YKSIN 90% valvonut yötä päivää, oli mies töissä tai ei.(valvonut mikäli tarve, mutta paljon!!) tehnyt kaikki kotihommat, hoitanu lasta pääasiassa yksin, omaa aikaa en etes muista koska saanut kunnolla! Sitten neiti herää klo5.30 ja pyysin vain mieheltä että auttais joskus, mutta ei niin ei!!!! Sen pitää olla oma-aloitteista miehellä lapsen hoitaminen, harvoin kuitenki,pyytää ei saa...oon niin #&%£$!* väsyny koko äijään!!! jaksaakohan kukaan lukea :whistle: pakko päästä purkamaan tätä johonki..olen kyllä taas kerran päättänyt että nyt loppu, mutta mistä sais voimia pysyä päätöksessä. haluan itselle ja tytölleni uuden tasapainoisen elämän, alkoholisti isää ei kaivat..silti rakastan miestä paljon..vaikeaa..... :ashamed:
Aivan kuin mun kirjoittamani, tässä juuri istun ja pohdin elämääni ja pienen lapseni elämää. Mikä siinä on että tuo alkoholi menee kaiken edelle eikä pysty itse myöntämään että on ongelma!! Viime yönäkin meidän isäntä messusi mulle että v.ittu mä en tosiaan ole kännissä ja sammui sitten vessaan :'(
 
Bettina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 20:56 Mansikkamarja kirjoitti:
Mieti miksi rakastat miestäsi. Minä itse en ole pystynyt eroamaan, ennenkuin rakkaus on kokonaan kuollut. Vaikka monet ihmetteli miksi niin kauan kattelin paskamaista ukkoa. Se on vaikeaa, kun rakastaa, vaik järki käskisikin erota.
Tää on ihan totta! Voimahaleja kanssakumppaneille... :hug: :hug:
 
Ehkä se ero pitäisi nyt tehdä kun vielä rakastaa, mutta uskoo tilanteen olevan nykyisellään toivoton. Kaikkein kamalinta on kun rakkaus muuttuu katkeruudeksi: siitä kärsii sitten lapsikin. Nyt jos ero tulisi kun rakkautta vielä on olemassa, voisi se säikäyttää raiteilleen miehen ja saada hakemaan apua. Ja jos mies ei ryhdistäydy, on se vain merkki siitä että tilanne olikin jo toivoton. Voimia teille :hug:
 
Merimurmeli
Jääminenhän on tunnetusti helpompaa kuin lähteminen. Meiltä on tänään roudattu kauppaan noin tuhat kaljapulloa ja muutama tuhat on jäljellä. Mietin vaan mitähän hyvää ne on tuonu tullessaan?Vastaus on helppo; ei todellakaan hyvää, vaan kyyneliä, pelkoa ja monta monta pettymystä. Eilinen päivä oli mukava, vaan jo taas illalla pullo kallistui. Jaksellaan.
 
anneliina
Kuinkas muilla näin viikonloppu sujuu, raittiina vai ei? Meillä raittiina edelleen, tänään yhdet pippalot joissa juomatarjoilua ja vähän pelottaa että mitä jos.....koitan vaan luottaa että ei se kuitenkaan juo kun lupasi, täytyyhän sitä koittaa uskoa...? heh aiemmin en olisi kyllä uskonut yhtään. Tsemppiä muille, toivottavasti ei mene ihan pipariksi viikonloppu ja viinanhuuruja haistellessa :) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 12:55 Supermam kirjoitti:
Äijä ulos, tyttönne takia. Oma isä on ihan juoppo, äitikin katteli turhaan kymmenen vuotta, eipä tuo ole edelleenkään miksikään muuttunut.
niinpä ukko nyt pihalle ihan lapsen takia, ei lapsen tarttee kärsiä eikä sinunkaan et tuleeko se tänä yönä vai ens viikolla ja missä kunnossa. mun mutsi katto 13 vuotta ja niistäkin ne 13 oli liikaa,( ainut hyvä puoli on et ne pysy yhdessä on mun ihanat pikku sisarukset)
se mitä isiksi kutsutaan on edelleen juoppo ja porukoitten erosta on jo 6 vuotta, et ei ne kaikki muutu jos ei ole omaa tahtoa ja halua raitistua, hoito alkaa vasta kun alkoholisti ITSE tunnustaa et on alkoholisti ja haluaa viinasta eroon.
 

Yhteistyössä