Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä heräsin 12:30 =)
Ihan hyvin menee, tää päivä varsinkin on ollut pelkkää laiskotteluaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä heräsin 12:30 =)
niin aikaisin,jos vertailla mun kanssa :/ Miten sulla muuten menee?Meillä on nyt se peite esikon huonessa,hän tykkä![]()
nii mullakin,mies tänään hoita lapsia,kun mä laitoin ruokaa 2 päivä peräkäin ja muuten olin 4 päivä yöllä töissä/kännissä ja krapulassa,huh mikä kokemusAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan hyvin menee, tää päivä varsinkin on ollut pelkkää laiskotteluaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä heräsin 12:30 =)
niin aikaisin,jos vertailla mun kanssa :/ Miten sulla muuten menee?Meillä on nyt se peite esikon huonessa,hän tykkä![]()
Kiva juttu, ettei posti ehtinyt lähettää sitä peitettä takaisin =)
mäkin ajatelin etten pysty :x mutta pystysin jotenkin,paitsi neljänellä päivällä join tosi vähän ,varma vain yks lasilinenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Auts, mä en pystyisi juomaan neljää päivää :x
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:nii mullakin,mies tänään hoita lapsia,kun mä laitoin ruokaa 2 päivä peräkäin ja muuten olin 4 päivä yöllä töissä/kännissä ja krapulassa,huh mikä kokemusAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan hyvin menee, tää päivä varsinkin on ollut pelkkää laiskotteluaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä heräsin 12:30 =)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:nii mullakin,mies tänään hoita lapsia,kun mä laitoin ruokaa 2 päivä peräkäin ja muuten olin 4 päivä yöllä töissä/kännissä ja krapulassa,huh mikä kokemusAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan hyvin menee, tää päivä varsinkin on ollut pelkkää laiskotteluaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä heräsin 12:30 =)
![]()
sulla on ollu kone mukana töissäkin![]()