Just tulin töistä,myös olin kävelyllä keskustassa ja syömässä,mutta diskoon mua kaverit eivät saaneet :saint: ,kamala että kyllästyttä jo ne kaikki baarit.
Nyt ei nukutta vielä :/
Nyt ei nukutta vielä :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Keskustassa kaikki kännissä,huh,kun kävelin töistä niin ensiksi porukka huusi parvekelta ihan kauheasti että,,hei tankotanssija tuu heti tänne,,,bla,bla,sitten miehet pysähtyivät että miten mä pysyyn pystyssä näillä koroilla,mut sitten sanoivat että kiva että joku jaksa meijän iloksi,...just...vaikka minkäläisiä tavata saa pe ja la yöllä :/ :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Keskustassa kaikki kännissä,huh,kun kävelin töistä niin ensiksi porukka huusi parvekelta ihan kauheasti että,,hei tankotanssija tuu heti tänne,,,bla,bla,sitten miehet pysähtyivät että miten mä pysyyn pystyssä näillä koroilla,mut sitten sanoivat että kiva että joku jaksa meijän iloksi,...just...vaikka minkäläisiä tavata saa pe ja la yöllä :/ :saint:
Eikö sua inhota et huutavat tankotanssiaa kadullatai joku tunnista sua viel siks kun olet lastesi kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättimys:millaset vaatteet oli ja kengät. kuvaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
itketään yhdessä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Nyt ei itkut auta
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nättimys:millaset vaatteet oli ja kengät. kuvaaaaa
ei mitään erikoista,mustat leginksit,mustat korkokengät noin 12sm,musta tosi lyhyt tiukka mekko ja musta lyhyt nahkatakki,sekä mustat hiukset,cleopatra peruukki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nättimys:millaset vaatteet oli ja kengät. kuvaaaaa
ei mitään erikoista,mustat leginksit,mustat korkokengät noin 12sm,musta tosi lyhyt tiukka mekko ja musta lyhyt nahkatakki,sekä mustat hiukset,cleopatra peruukki![]()
ei millään pahalla, mutta aika huoramaisen kuvan annat itsestäsi... käy sun lapsia kyllä sääliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nättimys:millaset vaatteet oli ja kengät. kuvaaaaa
ei millään pahalla, mutta aika huoramaisen kuvan annat itsestäsi... käy sun lapsia kyllä sääliksi.
mut enkö mä palstan mukaan olenkin?![]()
Det kostare 10000000 kruunuAlkuperäinen kirjoittaja Ukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nättimys:millaset vaatteet oli ja kengät. kuvaaaaa
mut enkö mä palstan mukaan olenkin?![]()
vad kostare peppa i dag?
Alkuperäinen kirjoittaja ai:tykkäät olla laitettu![]()
sä oot niin rumakin etkä edes meikkaa!! tajuutko sä et sun pe*se on se mistä sä palkkas saat. turhaa sä laittaudut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:http://media.photobucket.com/image/black%20dress%20leggings/dreamsequinsblog/Octopi4.jpg
mä löysin muuten kuva,mlkein kun mä,paitsi,mustat legingsit ja mekko oli tiukka![]()
eli näin kävelin eilen
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:http://media.photobucket.com/image/black%20dress%20leggings/dreamsequinsblog/Octopi4.jpg
mä löysin muuten kuva,mlkein kun mä,paitsi,mustat legingsit ja mekko oli tiukka![]()
eli näin kävelin eilen
Ja nyt pitäis varmaan alkaa arvostelemaan. Nouvei
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Nyt ei itkut auta
näin on,ei auta,mitä sitten keksitään? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Nyt ei itkut auta
näin on,ei auta,mitä sitten keksitään? :snotty:
*taq
tarrttis varmaan jotain tehä*..kovasti käy sääliksi mies ja lapset
ai,niin oliko siun mies myös *naapurista*?
etkö yhtään ajattele,minkälaisen mallin näytät tyttärille? :x
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:miksi miestä(miehiä)pitää yrittää miellyttää?en pahalla,en ymmärrä...
äidin tärkein tehtävä on huolehtia lapsistaannäin mie sen ymmärrän...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:miksi miestä(miehiä)pitää yrittää miellyttää?en pahalla,en ymmärrä...
ja älä sellaista ees ajattelee että jos mä tykkän olla kun nainen niin se heti tarkoita ettn huolehdi lapsesta,koska tämä komentti niin ärsyttää mua,uskomatonta,että ihmisilla tollaista edes voisi tulla mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:miksi miestä(miehiä)pitää yrittää miellyttää?en pahalla,en ymmärrä...
ja älä sellaista ees ajattelee että jos mä tykkän olla kun nainen niin se heti tarkoita ettn huolehdi lapsesta,koska tämä komentti niin ärsyttää mua,uskomatonta,että ihmisilla tollaista edes voisi tulla mieleen
nainen voi olla monellatapaa...mitäs ajattelet olevasi 20-30vuoden kuluttua?
yhä samoissa hommissa?...vai tyttäret?(jossain kerroit,että äitisi tekisi samoja hommia,jos olis nuorempi)
ei millään pahalla...
:|