Y
yökkö
Vieras
te jotka teette yövuoroja kuinka paljon nukutte yön jälkeen? Mulla on nyt kaks yövuoroo, viime yön oli duunissa ja nyt klo 21 pitäs mennä takasi. Heräsin tänää tuossa klo 16.30 ja olo on ihan hirveä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:te jotka teette yövuoroja kuinka paljon nukutte yön jälkeen? Mulla on nyt kaks yövuoroo, viime yön oli duunissa ja nyt klo 21 pitäs mennä takasi. Heräsin tänää tuossa klo 16.30 ja olo on ihan hirveä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäyökkö:Olen nyt kuukauden verran ollut yökkönä. Vuorot menee 4 yötä ja 4 vapaata. Mulla on muksut kotona päivät (3 kpl) enkä näin ollen juurikaan nuku. Illalla olisi mahdollisuus nukkua muutama tunti, mutta en oikein osaa. Viimeksi kun tiistai-aamuna heräsin ja illalla alkoi 4vrk:n yöputki, niin lauantai-iltaan mennessä olin nukkunut yhteensä 9 tuntia.
Tämä ei ole mikään jatkuva tilanne, vaan tämä homma loppuu elokuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäyökkö:Olen nyt kuukauden verran ollut yökkönä. Vuorot menee 4 yötä ja 4 vapaata. Mulla on muksut kotona päivät (3 kpl) enkä näin ollen juurikaan nuku. Illalla olisi mahdollisuus nukkua muutama tunti, mutta en oikein osaa. Viimeksi kun tiistai-aamuna heräsin ja illalla alkoi 4vrk:n yöputki, niin lauantai-iltaan mennessä olin nukkunut yhteensä 9 tuntia.
Tämä ei ole mikään jatkuva tilanne, vaan tämä homma loppuu elokuussa.