Mistä hemmetistä nämä "unikohtaukset" johtuu....!!!!???

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Viime yönäki olen nukkunu 10tuntia, aamulla heräsin pirteänä omia aikojani. Nyt jo kaks kertaa tullu sellanen olo että vois nukkua vaikka seisaaltaan. Sitte taas vähän piristyy ku käy tekeen jotain tai käy vaikka tupakilla. Nytki tuli hirveä väsy, tekis mieli mennä sänkyyn ja nukkua päikkärit... |O

Mä lohduttaudun sillä, että voiko olla muuta kuin väsynyt ja nuupahtanut, kun on koko ajan pimeetä. muutama tunti valoisaa ja silloinkaan ei aurinko paista.

Parin viikon päästä talvipäivänseisaus ja sitten alkaa jo päivät pitenee =) =)

Se on mulle vuoden kohokohta, niinku henkisesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Viime yönäki olen nukkunu 10tuntia, aamulla heräsin pirteänä omia aikojani. Nyt jo kaks kertaa tullu sellanen olo että vois nukkua vaikka seisaaltaan. Sitte taas vähän piristyy ku käy tekeen jotain tai käy vaikka tupakilla. Nytki tuli hirveä väsy, tekis mieli mennä sänkyyn ja nukkua päikkärit... |O

Miulla ihan sama juttu..Aamulla virkeänä siivoilen yms.Jos vähäksi aikaa hengähtää niin voisi nukahtaa samantien :| Pahin väsymys tossa neljän maissa, voisi nukahtaa tosiaan seisoalteen |O

Alkuperäinen kirjoittaja Napander:

Miulla ihan sama juttu..Aamulla virkeänä siivoilen yms.Jos vähäksi aikaa hengähtää niin voisi nukahtaa samantien :| Pahin väsymys tossa neljän maissa, voisi nukahtaa tosiaan seisoalteen |O

Aivan lamauttavaa tämä väsy, hyvä että jaksaa hengittää. Sit se yhtäkkiä saattaa mennä ohi vaan itsestäänki.
Vitamiinien puutteeseenkaan en usko ku hedelmiä lapan naamaan aamusta iltaan ympäri vuoden. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Napander:

Aivan lamauttavaa tämä väsy, hyvä että jaksaa hengittää. Sit se yhtäkkiä saattaa mennä ohi vaan itsestäänki.
Vitamiinien puutteeseenkaan en usko ku hedelmiä lapan naamaan aamusta iltaan ympäri vuoden. :/

Joo ei miullakaa pitäisi mitään puutosta olla :/ Sit saattaa mennä ohi jos on jotain tekemistä, eilenkin olin ihan poikki mutta lähin silti kaupoille.Siellä ei väsyttänyt taas yhtään , mutta kun tulin kotiin ja olin hetken paikallaan niin taas |O

Itse joskus vaan olin ihan paniikissa, että no nyt mulla on joku narkolepsia, kun monta viikkoa meni sillain, et vähintään kerran päivässä pakosti pilkki. En vieläkään tiiä mikä siinä on, mutta yhäti vähintään kerran viikossa iskee armoton väsymys kesken päivän, vaikka olis nukkunutkin ihan kunnolla. Toisaalta, tässä on kyllä ollut stressiä viimeaikoina, et jos se on joku elimistön keino turvata riittävä unensaanti, että aina kun on hiljanen hetki niin nukuttaa. Mistä tän kropan kaikista kiemuroista selvän ottaa, paras vaan pitää pientä liikettä päällä silloin kun ei saa väsyttää.

Yhteistyössä