Ei mitään rajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zada

Vieras
Heips. Oltiin miehen kanssa keskisuomalaisessa kylpylässä Joluna. Tosi ihanaa, mutta jotain outoa nähtiin.
Siellä oli sellanen keski-ikänen pariskunta, jolla meni lujaa ja riekkuivat juhlimassa joka ilta. Varsinkin se mies oli maailmanmies, jolla riitti juttua ja tarinaa vaikka toisille jakaa. Hyvin sarmantti ja muutenkin varmaotteisen sutki käytökseltään.

Mutta auta armias, kun ne tuli kylpylän yheissaunaan!!!!
Molemmilla oli ihan paljaaksi ajellut alapäät, oikein posliinit. Se nainen oli ihan kurvikas ja mun mieskin oikein vilkaisi uudelleen, mutta kun kurkkasin sen miehen varustusta, niin kääk ! Pieni nakki töpötti olemattomien kivesten päällä. Ihan paljas, ei karvan karvaa. Se oli kuin pikkupoika.
Kun se kävi istumaan, niin se vähäinenkin nakki katos jonnekin esinahan poimuihin. Voitte uskoa, että lähes täydessä saunassa tuli hiljainen hetki ja suupielet nyki. Noh, onneksi kukaan ei nauranut ja nopeasti ihmiset pääsivät alkujärkytyksestään, jatkamaan normaali rupattelua.

En ole ikinä, en ikinä nähnyt lähellekään noin pientä munaa. Kuinka se ilkesi tulla sen pipplelinsä kanssa näkösälle? Ja rouvakin, niinkuin ei mitään. Olis pitänyt sen vaikka hotellissa, tai ainakin uikkarit jalassa.

No, oli siellä onneks ihan hyvääkin silmänruokaa ::)

Alkuperäinen kirjoittaja Zada:
Heips. Oltiin miehen kanssa keskisuomalaisessa kylpylässä Joluna. Tosi ihanaa, mutta jotain outoa nähtiin.
Siellä oli sellanen keski-ikänen pariskunta, jolla meni lujaa ja riekkuivat juhlimassa joka ilta. Varsinkin se mies oli maailmanmies, jolla riitti juttua ja tarinaa vaikka toisille jakaa. Hyvin sarmantti ja muutenkin varmaotteisen sutki käytökseltään.

Mutta auta armias, kun ne tuli kylpylän yheissaunaan!!!!
Molemmilla oli ihan paljaaksi ajellut alapäät, oikein posliinit. Se nainen oli ihan kurvikas ja mun mieskin oikein vilkaisi uudelleen, mutta kun kurkkasin sen miehen varustusta, niin kääk ! Pieni nakki töpötti olemattomien kivesten päällä. Ihan paljas, ei karvan karvaa. Se oli kuin pikkupoika.
Kun se kävi istumaan, niin se vähäinenkin nakki katos jonnekin esinahan poimuihin. Voitte uskoa, että lähes täydessä saunassa tuli hiljainen hetki ja suupielet nyki. Noh, onneksi kukaan ei nauranut ja nopeasti ihmiset pääsivät alkujärkytyksestään, jatkamaan normaali rupattelua.

En ole ikinä, en ikinä nähnyt lähellekään noin pientä munaa. Kuinka se ilkesi tulla sen pipplelinsä kanssa näkösälle? Ja rouvakin, niinkuin ei mitään. Olis pitänyt sen vaikka hotellissa, tai ainakin uikkarit jalassa.

No, oli siellä onneks ihan hyvääkin silmänruokaa ::)

Onneksi nuo penikset yleensä kasvaa erektiossa aika tavalla...

...on kanssa "levossa" aika pienen näköinen, mutta kasvaa kyllä miehen mittoihin erektiossa. ..ja osaa kanssa käyttää sitä ;) Luin jostain että mitä pienempi penis on levossa, sitä enemmän se kasvaa erektiossa. Eli mitä isompi penis on levossa, se kasvaa suhteessa vähemmän erektiossa kuin pienempi. Oliko tarpeeksi sekavasti sanottu :) ?

No just joo... Ja miten ihmeessä pienirintaiset naiset kehtaavat mennä uimahalliin? Eikös se ole yhtä naurettavaa? Entäs muut vastaavat häpeän aiheet, miten kukaan voi kehdata mennä ulos jos on iso nenä?

Ennemminkin pitäisi olla kateellinen, kun mies ei anna pienen vehkeensä vaikuttaa itsetuntoonsa lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Daphnia:
No just joo... Ja miten ihmeessä pienirintaiset naiset kehtaavat mennä uimahalliin? Eikös se ole yhtä naurettavaa? Entäs muut vastaavat häpeän aiheet, miten kukaan voi kehdata mennä ulos jos on iso nenä?

Ennemminkin pitäisi olla kateellinen, kun mies ei anna pienen vehkeensä vaikuttaa itsetuntoonsa lainkaan.

olet fiksu!!

Olen hyvin extreme-henkinen, on benjihypyt sun muut ääritemput koettu, mutta oikein pienimunainen mies on vielä testaamatta. Eli miltä se tuntuu, vai tuntuuko ? Mitä kaikkea joutuu tekemään, että ihan vähän pääsis pillu nauttimaan?

Miten erotan pienikaluisen ? En halua mitään puolipientä, vaan todella pienen, aikuisen oikeesti pienen.
Haluaahan jotkut testailla isoa, niin miksei pientä sitten. Pelkkä ajatuskin siitä, että se on varsineen, palleineen ja karvoineen kaikkineen kerralla suussa, pistää mielikuvituksen liikkeelle. Entäs kun se jäykkä puikko uppoaa sisään... ?? Hiii!

Meillä on kavereiden kanssa pienimunaisten kerho. Naiset ovat uteliaita luonteeltaan eivätkä millään meinaa uskoa totuutta. Niinpä koko kerhomme saanti on tasaisen varmaa.

Sitäpaitsi kun totuus paljastuu, olemme aina jo saaneet!

Keskiverrosta poikkeavan ihmisenkö pitäisi hävetä itseään ja vältellä muille normaaleja paikkoja, jotta nämä tavalliset ja hyvät ihmiset välttyisivät näkemästä moista kummajaista? Tällainen ajatus alkuperäisen kirjoituksesta välittyi ja voin ihan suoraan sanoa, että kyseisen kaltaista ahdasmielisyyttä en mitenkään voi hyväksyä. Sillä kun on vahingollinen vaikutus kanssaihmisiin. Lähes jokaisella lienee sen verran sydäntä, että lähimmäiset on mahdollista hyväksyä niin vikoineen kuin puutteineenkin (niin kauan, kuin muille ei tehdä hallaa).

Jännä juttu, kun mene esim etelän matkalla nudistirannalle, on suurin osa miehistä huomattavan pienikaluisia. Naisetkaan eivät ole yleensä mitään seksipommeja, vaan tavallisia naisia römppämahoineen, selluresineen ja pienine riipputisseineen. Monilla miehillä on niin isot mahat, että kalu peittyy väkisinkin ainakin varjoon.

Eli, onko pienikaluisilla joku tarve tuoda elintään esille, vai ? Missä luuraavat ne isomunaiset, jotka näilläkin palstoilla mulkkujaan mittailevat ?

-suuri nenä
-suuret korvat
-suuret kädet
suuret jalkaterät
-suuuri lortto
-pieni muna

varmaan jokaisella vastaantulijalla on jtn ihanteiden vastaista.. jos tämä oli nyt jutun pointti. Ja vaikka oliskin mikromuna, mut ihmisenä huippu (sosiaalinen, empaattinen...) so what...

Asiasta kolmanteen, mutta en ole siis ikinä ollut kylpylässä Suomessa. Pitääkö minun nyt siis ymmärtää että kylpylöissä on yhteinen sauna jonne sekä miehet että naiset menevät ns. munasillaan ja istuvat siellä toistensa varusteita killittelemässä? En ole pitänyt itseäni superhäveliäänä, mutta ajatus että joutuisin mieheni kanssa istumaan kymmenen ilkialastoman vieraan ihmisen joukkoon todella etoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä:
Asiasta kolmanteen, mutta en ole siis ikinä ollut kylpylässä Suomessa. Pitääkö minun nyt siis ymmärtää että kylpylöissä on yhteinen sauna jonne sekä miehet että naiset menevät ns. munasillaan ja istuvat siellä toistensa varusteita killittelemässä? En ole pitänyt itseäni superhäveliäänä, mutta ajatus että joutuisin mieheni kanssa istumaan kymmenen ilkialastoman vieraan ihmisen joukkoon todella etoo.

Isoissa kylpylöissä on ns. turkkilainen sauna, missä uteliaat ihmiset voivat tirkistellä, ja sinne he myös hakeutuvat. kaikissa kylpylöissä on omat saunat normaaleille miehille ja naisille.

• Tykkää
Reactions: Lukija514933
Olen samaa mieltä, että minusta itsetunto on ainakin kohdillaan, kun mies käy uimahallissa tai kylpylässä ihan normaaliin tapaan. Sitä paitsi onhan hänellä jotakin taitoa olemassa, että saa pidettyä kurvikkaan naisen itsellään, eikö totta?

Juu, olen myös lukenut siitä, että mitä pienempi vehje, niin sitä enemmän se kasvaa erektiossa. Esimerkiksi isovehkeisellä kalu ei kasva välttämättä kovinkaan paljoa erektiossa. Esimerkiksi juhlakunnossa oleva 10-15 cm pituinen kalu saattaa näyttää tosi pieneltä lepotilassa, mutta kun sen saa pystyyn, niin kyllä siitä kelpo peli kehkeytyy. Taitaa olla niin, että lepotilasta saa käsitystä kunnolla vain vehkeen paksuuden osalta.

Minä en tykkää käydä kylpylöiden turkkilaisissa, roomalaisissa tai muissakaan kimppasaunoissa juuri siksi, että siellä varsinkin miehet tuijottavat naisia silmät tapillaan. Minä en uidessa käytä silmälaseja, joten meikäläiselle ei siitä iloa tule, kun ei muita näe. Omalle rakkaalleni kyllä mielelläni esittelen sulojani ihan kotioloissa.

No kai Joulupukillakin on oikeus saunoa, saatana.

Rankka duuni edellyttää rankkaa biletystä.

Saunassa saunotaan eikä kyylätä toisten värkkejä.

No ompas jotenkin ymmärretty väärin mun viesti.

Yritin esiintuoda tilanteen koomisuuden, enkä pilkata hänen naperoitaan. Varmaan onkin hyvä itsetunto. Jos mun miehellä olis yhtä pieni, niin en tulis samaan saunaan viereen istumaan, koska mulla on huono itsetunto.

Mutta se, että molemmat oli parturoitu posliiniksi osoittaa sen, että he halusivatkin näyttää ja näkyä. Toisekseen noissa kylpylöiden yhteissaunoissa kyylätään aina toisten "värkit" ja kaikki tietää sen kupletin juonen, joten turha siitä on vaahdota.

Kolmannekseen, olen sen verran tutustunut erikokoisiin peniksiin, että tiedän toki pikkuruisen turpoavan enemmän kuin valmiiksi runsaamman patukan.

Kun Te olisitte olleet paikalla, tajuaisitte tilanteen huvittavuuden ja jättäisitte moralisoinnin vähemmälle.
"Hymyä huuleen, vaikka nakki kutistuu", sananlasku Karjalasta.

Yritin esiintuoda tilanteen koomisuuden, ...
Täytyy tunnustaa, että himppasen vaikeaa on käsittää mikä tässä nyt oli koomista. Sekö että pienimunainen mies (tai lattarintainen nainen tms fyysisesti epästandardi) ihminen ei ymmärrä hävetä ja piilottaa vajavaisuuttaan? Kehtaa vielä esittää hyvän itseluottamuksen omaavaa?

Miksei kaikki ymmärrä, että vain keskimääräisyys- ja samankaltaisuuskisoissa vähintään pistesijoille yltävät voivat olla tyytyväisiä itseensä.

• Tykkää

Yritin esiintuoda tilanteen koomisuuden, enkä pilkata hänen naperoitaan. Varmaan onkin hyvä itsetunto. Jos mun miehellä olis yhtä pieni, niin en tulis samaan saunaan viereen istumaan, koska mulla on huono itsetunto.

Mutta se, että molemmat oli parturoitu posliiniksi osoittaa sen, että he halusivatkin näyttää ja näkyä. Toisekseen noissa kylpylöiden yhteissaunoissa kyylätään aina toisten "värkit" ja kaikki tietää sen kupletin juonen, joten turha siitä on vaahdota.

Kolmannekseen, olen sen verran tutustunut erikokoisiin peniksiin, että tiedän toki pikkuruisen turpoavan enemmän kuin valmiiksi runsaamman patukan.

Kun Te olisitte olleet paikalla, tajuaisitte tilanteen huvittavuuden ja jättäisitte moralisoinnin vähemmälle.
"Hymyä huuleen, vaikka nakki kutistuu", sananlasku Karjalasta.

No kyllä sulla on sitten tosi huono itsetunto, kun pitää tollasia kirjotella.

• Tykkää

Yhteistyössä