Alkuperäinen kirjoittaja näin:
juu, no jokainen ajattelee asiat omasta näkökulmastaa ja kaikkia kiinnostaa oma napa. miehesi veljeä nyt vaan kiinnostaa saada seuraa, tykkä veljestään eikä ajattele sinun tai lastesi parasta.
miehesi vastuulla on sitten ajatella sinua ja lapsiaan ja hoitaa heitä yhtä paljon kuin sinäkin.
siis onko miehesi veljellä edes lapsia? minulla on monta sisarusta itselläni ja en takuulla koskaan tajunnut ennen omia lasta (ja vähintään 2 pitää olla) mitä duunia se lasten ja kodinhoito on vanhemmillenni. siis ei sitä ymmärä jollei itse koe, katsomalla ei tajua. ja olen hoitanut ennen omia lapsia ihan vähän isojakin perheitä enkä kokenut rankaksi, kun en minä nähnyt sitä kokonaistyömäärää ksokaan.
hoidin vaan pari tuntia ja olin ylpeä, että jee, mähän pärjään lasten kanssa. ja varmasti jäi tiskit ja en koskaan samalla tehnyt ruokia jne.... eli en tiennyt mitään siitä kokonaisduunisat, miten rankkaa vanhemmilla on.
joten siis miehesi veli ei voi tietää että lasetnhoito on työtä josta tarvitsee lepoa ja johon tarvitaan molemmat vanhemmat.