[QUOTE="Siis";27985754]Kulta pieni rakas. Sitten kun sä kasvat aikuseksi, niin sä opit että se lekuri ei kirjoita sulle saikkua just tasan niin monta päivää kun sä käyt sanomassa. Se ei kirjota sulle kolmea viikkoa, koska käyt sanomassa että nyt tarvis kiitos saada kolme viikkoa. se on ammattilainen, se arvioi sun tilas, ehdottaa ehkä keskusteluapua tai vaikka unilääkitystä, arvioi saikun tarpeen, kutsuu uudelleen käymään jos se viikko ei riitäkään tms.
Mene itseesi. Sun reragointitavasta kaikkiin viesteihin kyllä ymmärtää mikset ole kovin toivottu harjoittelija sun harjoittelupaikassa.[/QUOTE]
hahhahhhaahh viimeksi tällänen mukamas ammattilainen ruikutti mulle että kuinka kamala työ hänellä on että yrittää päästä pois terveyskeskus hommasta ja plaa plaa plaa
että ei ne kaikki niin ammattitaitoisia ola
ja hei sä et vo itietää mitä se ois kirjoittanut ja mitä ei! ja minähän en rupea mitään unilääkitystä käyttämään! mä tunnen ihmisiä jotka on ollut työkyvyttömiä siksi että unilääke aiheuttaa koko päiväksi pöhnäisen olon. toisekseen univaikeuteni oli oire elämässä taphtuneesta muutoksesta. mitä hyötyä olisi ollut lääkitä oiretta?
pahimmillaan olisin sitten ollut väsynyt lääkityksen takia+ jäänyt käsittelemättä tunteet. niissä kun on usein kolmio.
mutta mun ei oikeastaan tartte keskustella sunlaisen vittuilijan kanssa!