ei jumankauta mikä työpaikka ohjaaja! seläntakana viestittää ettei halua jatkaa sopimusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin vaan, että jos ap olisi "oikeissa" töissä niin olisiko tässä tullut vietettyä omaa lomaa eli onko tämä oikeasti ok, että ahdistus (tai mikä tahansa henkinen huonovointisuus) kestää noin kauan...

"Oikeista" töistä saa myös ahdistuneisuuden aiheuttaman työkyvyttömyyden vuoksi lomaa. Ahdistus voi toki kestää pitkäänkin ja jos se jatkuvasti aiheuttaa työkyvyttömyyttä, aletaan tutkia muita vaihtoehtoja kuin sairaslomaa. Tämä siis yleisellä tasolla. En puhu aloittajasta.

[QUOTE="Siis";27985754]Kulta pieni rakas. Sitten kun sä kasvat aikuseksi, niin sä opit että se lekuri ei kirjoita sulle saikkua just tasan niin monta päivää kun sä käyt sanomassa. Se ei kirjota sulle kolmea viikkoa, koska käyt sanomassa että nyt tarvis kiitos saada kolme viikkoa. se on ammattilainen, se arvioi sun tilas, ehdottaa ehkä keskusteluapua tai vaikka unilääkitystä, arvioi saikun tarpeen, kutsuu uudelleen käymään jos se viikko ei riitäkään tms.

Mene itseesi. Sun reragointitavasta kaikkiin viesteihin kyllä ymmärtää mikset ole kovin toivottu harjoittelija sun harjoittelupaikassa.[/QUOTE]

hahhahhhaahh viimeksi tällänen mukamas ammattilainen ruikutti mulle että kuinka kamala työ hänellä on että yrittää päästä pois terveyskeskus hommasta ja plaa plaa plaa

että ei ne kaikki niin ammattitaitoisia ola :D

ja hei sä et vo itietää mitä se ois kirjoittanut ja mitä ei! ja minähän en rupea mitään unilääkitystä käyttämään! mä tunnen ihmisiä jotka on ollut työkyvyttömiä siksi että unilääke aiheuttaa koko päiväksi pöhnäisen olon. toisekseen univaikeuteni oli oire elämässä taphtuneesta muutoksesta. mitä hyötyä olisi ollut lääkitä oiretta?
pahimmillaan olisin sitten ollut väsynyt lääkityksen takia+ jäänyt käsittelemättä tunteet. niissä kun on usein kolmio.

mutta mun ei oikeastaan tartte keskustella sunlaisen vittuilijan kanssa!

Sähän olet provo =)

Ja jos et ole niin voi hyvää päivää. Minä minä minä -ajattelutapa. Omin luvin olet pois työpaikalta. Arvostelet ohjaajan tietämättömyyttä sun erityislapsestasi (sanoit hälle siis päin naamaa tämän?) Väität ettei muutama viikko vaikuta mihinkään muuhun kuin sun valmistumisajankohtaan, vaikuttaahan se tietenkin myös niihin työpaikan omiin suunnitelmiin jos ilman syytä venytät harjoittelujaksoa muutamalla viikolla. Ja vielä lopuksi, valitat kun ohjaaja puhuu selkäsi takana. Mitäs itse teet?

On täällä kyllä tunteettomia ihmisiä kun ryhdytte aloittajaa syyllistämään surusta.

MIKÄÄN työ ei ole tärkeämpää kuin ihmisen hyvinvointi, EI MIKÄÄN!
Jos on niin ahdistunut ettei töihin pysty niin ehdottomasti oltava pois ja parantua.

Ja aloittajalle, teit kyllä hölmösti kun et hakenut sairaslomaa, se paperi on todella tärkeä ja kuuluu työelämän peruspelisääntöihin. Olisit varmasti saanut sairaslomalapun ja siten olisi työnantajankin asenne ollut toinen. Muista seuraavalla kerralla, lääkäriin on mentävä, oli sitten ihan mitä mieltä tahansa sen tarpeellisuudesta.

[QUOTE="hilla";27985789]hahhahhhaahh viimeksi tällänen mukamas ammattilainen ruikutti mulle että kuinka kamala työ hänellä on että yrittää päästä pois terveyskeskus hommasta ja plaa plaa plaa

että ei ne kaikki niin ammattitaitoisia ola :D

ja hei sä et vo itietää mitä se ois kirjoittanut ja mitä ei! ja minähän en rupea mitään unilääkitystä käyttämään! mä tunnen ihmisiä jotka on ollut työkyvyttömiä siksi että unilääke aiheuttaa koko päiväksi pöhnäisen olon. toisekseen univaikeuteni oli oire elämässä taphtuneesta muutoksesta. mitä hyötyä olisi ollut lääkitä oiretta?
pahimmillaan olisin sitten ollut väsynyt lääkityksen takia+ jäänyt käsittelemättä tunteet. niissä kun on usein kolmio.

mutta mun ei oikeastaan tartte keskustella sunlaisen vittuilijan kanssa![/QUOTE]

Miten sä voit ajatella, että jonkun firman pitäis joustaa kun sulla nyt on niin vaikeeta?
Ne on hyvää hyvyyttään ottanut sut sinne harjotteluun. Ja jos sä päätät olla menemättä
sinne, niin eikö se ole ihan sun oma valinta luopua harjottelupaikasta?
Missä vaiheessa olit yhteydessä opettajaan näistä poissaoloista?

Mitä sun mielestä työnantajan olis pitänyt tehdä, hyväksyä sun 3 vkon luvaton poissaolo iloisena ja sitten vielä antaa se anteeksi kun onhan sulla hyvä syy (ainakin omasta mielestäs).

Oikea tapa toimia olis ollut hakea sairaslomaa, mahd. keskeyttää opinnot väliaikaisesti tai sopia poissaolosta muutoin koulun/ työharjoittelupaikan kanssa. Nyt sä vaan päätit että sun tarttee olla pois ja jos joku ei sitä ymmärrä niin vika on niissä. Sinänsä ymmärrän ihan hyvin että voi tarvita sairaslomaa ko. tilanteessa, mutta en sitten pätkääkän sitä miten kuvittelit homman hoituvan tyopaikalla.

t. ammattiopisto terv.hoitaja

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Toki olisi sun kanssa voinut suoraan asiasta puhua mutta eikö ole järjkevintä nyt siirtää sitä harjoitteluia kun et ilmiselvästi kykene sitä suorittamaan? Nyt siis ei jatketa vaan katsotaan asiaa sitten kun oikeasti koet että olet valmis jaksamaan. Kyllä suututtaisi itselläkiun sellainen että tullaan paikalle ja taas ei tullakaan jne. Se harjotteluhan ei tule sillä keinoin suoritetuksi määräajassa kuitenkaan.

lääkäri kirjoittaa max 2 viikkoa sairaslomaa elämän kriiseissä. sitten pitää jo mennä töihin. ei mikään kotona makaamalla parane ja se unikin voi tulla paremmin kun on toiminta päivässä. sen sijaan jos on niin loppu niin sitten pitää keskustella koulun kanssa asiasta miten edetään. mutta se että vaan ilmoitetaan että on pois ei vetele. työpaikasta oisit saanut potkut jo ajat sitten

Yhteistyössä