Ei ihme etten mä laihdu...

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tähän väliin totean ettei toi rasvan syöminen kaikille sovi, mähän laihdutan, ja olen tiputtanut 15 kiloa (toinen mokoma täytyy yrittää vielä haihduttaa), paino on tippunut hitaasti parin kilon kuukausi vauhtia...ilmeisesti siksi että en käytä näkyvää rasvaa ollenkaan, enkä varmaan piilorasvojakaan, mutta paljon kuituja, mullakaan ei vatsa toimi jos en syö kuituja, ja kaikki missä on edes kohtalaisesti rasvaa aiheuttaa sydämeen rytmihäiriöitä (= lisälyöntisyyttä ja nopealyöntisyys kohtauksia)
Mun isäpuoli kärsii kans rytmihäiriöistä :/
Mut mun ongelma on siinä kun oon niin pirun nirso :ashamed: En tykkää kasviksista, en hedelmistä enkä paljon muustakaan :D
no mun riesa on allergiat, se rajaa tota syömistä tehokkaasti...ainoastaan porkkana, kukkakaali, tavallinen keräsalaatti, tuorekurkku, sipuli, purjo ja peruna käy tuolta kasvis ja juures osastolta, hedelmistä ei käy mikään, marjoista vadelma ja mustikka.
Viljoja, maitotuotteita, lihaa myös voin syödä, mikäli maitotuotteet ja liha on mahdollisimman rasvattomia, kalaa ja kananmunaa en ollenkaan.
Voi ei :( Toi on tosi kurja juttu :/ Itselläni ei onneks muita allergioita kuin paprika :|
 
vihanneksiin oppii, mutta ei se käy tosiaan viikossa ei välttis kuukaudessa =) voihan se yksi peruna olla siinä lautasella, kaverina porkkanaa kypsänä tai raakana, samoin kukkakaalia kypsänä tai raakana (itse vältän kypsää kukkakaalia).
 
vierailija
Kasviksista saa kuitua, siemenistä, pähkinöistä, leseistä... Sokerijuurikaskuidussa olikohan yli 70% kuitua.
On se silti sokerijuurikasta ja sen viljelyssä Suomessa käytetään yhä neonikotinoideja, vaikka ne muualla maailmassa on kielletty. Poikkeuslupa on saatu siksi kun varastoissa oli niin paljon peitattuja siemeniä ja olis tullut kustannuksia niiden hävittämisestä ekokemissä. Eikö siinä sun mielestä ole mitään nurinkurista?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä