Ei hitto, mä olen ihan u-r-p-o!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Meillä on isäntä ollut pitkään jo aamuvuorossa, se herää viideltä, syö ja tekee eväät ja lähtee töihin.
Tänään se perkule sitten loiskutti jotain kylppärissä, mä mietin että ei kai se piru nyt suihkuun mennyt, enkä saanut nukuttua kun vesi suhisi ( :headwall: )
Kömmin sitten kylppäriin märisemään että mitä halvattua se tekee, no hiuksiaan pisti. Märisin että "et sä nyt jumalauta ole ennenkään laittautunut kun töihin menet" ja se vaan mutisi että nytpä laittaudun.
Nakkelin niskojani ja menin takaisin nukkumaan. Valitin toki vielä vähän, että vie nyt jo toi koira pisulle kun sillä on hätä.

Sitten tää ukko soittaa mulle töistä vähän huvittuneena että mitähän mä mahdoin aamulla urpoilla, että heillä on töissä joku valokuvaus tänään, niin ei hän kehdannut lähteä tukka pystyssä menemään (kuten yleensä ;D ).

Ja mä muistan aamulla ajatelleeni että ihan kun se ois johonkin treffeille menossa. Ihan pöllähtänyt olin koko akka. Ja tämä ei ole mikään ainut juttu, jos mä herään aamuyöstä, niin mä olen ihan sekaisin, ihan hurahtanut, pököilen ja selitän kaikkea ihan pehmeitä. :headwall: :headwall:

Sanokaa nyt että mä en ole ainut aamusekoilija :ashamed:

mie heräsin kans yöllä ku mies oli lähdös töihin. Menin ihan pokkana parvekkeelle ja sytytin tupakan, olin ihan kokonaa unohtanut et mul on lakko menossa! :headwall: Mies tuli kysyy et mitä ihmettä sä teet!!! :laugh: ja siis ihan vaan unohdin etten polta, et ei kyse ollut mistään mieliteosta....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on aamut aina ihan sekamelskaa, tuntuu et pari tuntia menee heräämiseen. Ja jos kesken unien herättää niin sitte mä vasta sekaisin oonkin :D

Kiva tietää :D Ja jos herään kesken jonkun unen, niin mä en varmaan tajua heränneeni.. Jos vaikka näen unta että meille on syntynyt vauva, niin mun mielestäni meillä on vauva silloinkin kun herään.

Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
mie heräsin kans yöllä ku mies oli lähdös töihin. Menin ihan pokkana parvekkeelle ja sytytin tupakan, olin ihan kokonaa unohtanut et mul on lakko menossa! :headwall: Mies tuli kysyy et mitä ihmettä sä teet!!! :laugh: ja siis ihan vaan unohdin etten polta, et ei kyse ollut mistään mieliteosta....

:D

miks tää juttu tuntuu musta niiiiiin jotenki yksinkertaiselta? ootko sä ap ihan viisas??

veit kuin sanat suustani..uskomattoman typeriä juttuja tänne jotkut viitsii kirjoittaa. Ihan kuin väkisin yrittäisivät jotain juttua saada aikaan...

miks tää juttu tuntuu musta niiiiiin jotenki yksinkertaiselta? ootko sä ap ihan viisas??

En varmaankaan :D

Kyllä mua nyppäsee jos meinaan seota :whistle:

Jotenkin sitä on kai ollut unessa, kyllä mä muistan menneeni kylppäriin ja mutisseeni, mutta samalla muistan ajatelleeni että mies on lähdössä jonkun naisen luo :o
En mä ennen ole näin paljoa pököillyt, kai se univelka teettää kaikkea kivaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tripa:

veit kuin sanat suustani..uskomattoman typeriä juttuja tänne jotkut viitsii kirjoittaa. Ihan kuin väkisin yrittäisivät jotain juttua saada aikaan...

Onneksi sinä vaikutat kovin fiksulta :saint:

aku%20ankka.jpg

Mä oon aina aamuisin kun perseeseen ammuttu ankka.

Yhteistyössä