Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mä luin että "vanukaskatastrofi, kuvia lisätty" ja luin ekaa viestiä että mitä hittoa se jostain sisarlaudasta horisee, missä se vanukas on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mä luin että "vanukaskatastrofi, kuvia lisätty" ja luin ekaa viestiä että mitä hittoa se jostain sisarlaudasta horisee, missä se vanukas on?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauankohan rungolla takuuta?
Me ostettiin v. 2000 brion alumiina yhdistelmät ja rungolla takuuta 10 vuotta.
Ahaa, tota mä en tiedäkään. Vaunuille itselleen annettiin takuuta muistaakseni 3-4 vuotta, mikä on nyt mennyt jo umpeen siis. Soitin yhteen liikkeeseen Turussa, ja siellä sanottiin, että yleensä 4-5 vuotta vanhempiin vaunuihin ei saa lisäosia. :/ Mutta lupasi kuitenkin soittaa maahantuojalle.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Pyytäsit lastesi isää hommaamaan uudet kärrit muksuillenne
No se nyt ei tässä ole vaihtoehto. Eikä hänellä varmasti ole sellaisia rahojakaan. Miehellä on usein ollut minuun lähestymiskielto, niin parempi pysyä erossa vaan.
Huomenna soitat sossuun ja vaadit rahaa uusiin kärryihin
Kiitos, sekin on varmaan yksi vaihtoehto, mutta ei rattaat meille kuitenkaan NIIN pakolliset ole. Nyt on matkarattaat käytössä, mutta niihin ei sisaruslautaa saa. :/ Lapset aika paljon jo kävelevätkin, että ihan uusia vaunuja ei tässä mun mielestä tarvita, haluaisin vaan saada nuo vanhat ja rakkaat kuntoon. :/
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunakohan rungolla takuuta?
Me ostettiin v. 2000 brion alumiina yhdistelmät ja rungolla takuuta 10 vuotta.
Ahaa, tota mä en tiedäkään. Vaunuille itselleen annettiin takuuta muistaakseni 3-4 vuotta, mikä on nyt mennyt jo umpeen siis. Soitin yhteen liikkeeseen Turussa, ja siellä sanottiin, että yleensä 4-5 vuotta vanhempiin vaunuihin ei saa lisäosia. :/ Mutta lupasi kuitenkin soittaa maahantuojalle.
Me saatiin emmaljungan kankaille takuuta vuosi ja rungolle vissiin 3v...eli ei taida tänäpäivänä moisia, 10v takuita enää saada. Meinaan että se aisan nivel on muovia, eikä kukaan hullu anna muoviosalle moista, 10v takuuta ainakaan tänä päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Kysy kierrätyskeskuksesta, siellä voi olla pilkkahinnalla samanlaiset vaikka varaosiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Ei se nivel vaan sitten toimi jos sen jeesusteipillä fiksaa...enkä lähtis siihen kuitenkaan NIIN paljoa luottamaan että uskaltaisin lapsia sillä kärrätä. Ja onhan se sitten vielä kaikenlisäksi rumakin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kierrättäjä:BKM, mene huomenna kytikselle paikallisen neuvolan lähistölle ja nappaa sieltä samanlaiset vaunut, kuin sulla. Pistä vahinko kiertämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kierrättäjä:BKM, mene huomenna kytikselle paikallisen neuvolan lähistölle ja nappaa sieltä samanlaiset vaunut, kuin sulla. Pistä vahinko kiertämään.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:http://www.babyshop.fi/
Tuolla ainakin on Brio myynnissä ja siellä oli myös infoa siitä, että heillä on varaosia. Sinne vois vaikka soittaa ja kysellä että löytyykö sieltä sitä aisan niveltä ja saako sen itse vaihdettua![]()
Oih, kiitos kulta, sä pistit taas tulemaan. Mä vasta harkitsin että kehtaanko mä soittaa.Mutta pakkohan mun on, sä kuitenkin pakotat.
![]()
No voi sun kanssas :saint:![]()
Mä koitan tässä samalla pohtia, että mihis helkuttiin mä noin mun Briot saan laitettua huoltoon...meinaan että noita rattaiden kankaiden neppareita ei ihan noilla mun neppipihdeillä itse laiteta paikoilleen joten nuo pitää kiikuttaa jonnekin kokonaisuudessaan...ja se maksaa tosiaan varmaan maltaita. Eli jospa löytyisi huoltoliike Turun seudulta jonne ne voisin itse viedä ja maksaa kiltisi vaan uuden nepparin asennuksen, niin ois aika jees.
Mutta ystävämme google ei päästä minua helpolla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Nyt pitäis kyllä saada mieleen että mistä ihmeestä mä olen ne ostanut, jos se liike osaisi jotenkin neuvoa asiassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Nyt pitäis kyllä saada mieleen että mistä ihmeestä mä olen ne ostanut, jos se liike osaisi jotenkin neuvoa asiassa.![]()
Oisko AT-Lastenturva?
Meinaan vaan noiden sun muistamiesi koordinaattien mukaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Haa. =) Sitä vois kokeilla, mä muistan kyllä kartalta sen sijainnin, ei kun googlettamaan! Kiitos vinkistä! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mun mielestä siellä ei muuta liikettä ole ollut, joten oisko sitten valikoima muuttunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katso brion kaikki mallit läpi jos olisi samannäköinen osa joka kävisi vaikka olisikin eri mallista.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katso brion kaikki mallit läpi jos olisi samannäköinen osa joka kävisi vaikka olisikin eri mallista.
Mä uskon että mikä vaan nappiaisallinen malli kyllä käy, luulis että esim. kombeissakin se rungon niiden osien ympärysmitta on ihan sama kuin Novassakin.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katso brion kaikki mallit läpi jos olisi samannäköinen osa joka kävisi vaikka olisikin eri mallista.
Mä uskon että mikä vaan nappiaisallinen malli kyllä käy, luulis että esim. kombeissakin se rungon niiden osien ympärysmitta on ihan sama kuin Novassakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ota kärrit mukaan ja mene liikkeeseen vertailemaan. Ja sitten myynnissä olevasta mallista tilaamaan varaosa
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Meillä on kombit...mutta niissä on kyllä teleskooppi, eikä siis niveltä.