ei enää autoja!!

tunnustan suhtautuvani intohimolla moottorilla varustettuihin kulkuvälineisiin. pyörien määrällä ei väliä. kunhan on ne renkaatkin siis.
yleensä aina ku törmää liikenteessä törttöilevään kuskiin, kyseessä on nainen tai sitte yli 80-vuotias vanhus. toisin sanoen ihminen joka ei vaan ole sinut auton ja sillä ajamisen kanssa. väitän vakaasti että vika on miehissä ja siinä, että jos autolla matkustaa pariskunta, suurimman osan reissuista ajaa mies.
autohaaveet.... autohaaveet... no, jos haaveilee, voi haaveilla autoista jotka on haaveilemisen arvoisia eikä jokapäiväisiä kauppakasseja.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Puhutteko itsestänne?
Juu tottakai :whistle: Viimesen vuoden aikana ei tullu köröteltyä 240:n mittariin ku 60000kilsaa lisää, ihan vain kanssa-autoilijoiden riemuksi. ;) Hitto, milloinhan kerkeis sillä uuella herkulla suhailemaan, mikä tuli vasta hankittua muiden vähemmälle huomiolle jääneiden moottorilla varustettujen ystävieni seuraksi.
 
Ai viittaatko sä kenties tähän http://kaksplus.fi/keskustelu/t1276119 ketjuun?

Tuliko ap:n siinä tapauksessa luettua ketjun otsikkoa ollenkaan? Ihan kivahan esim. just joku AC Cobra olisi, mutta kun kysymys kuuluu "jos nyt ostaisit auton, mikä se olisi?", ei ko. kottero taida olla ihan totuudenmukainen vastaus, jo pelkästään kyseisen mallin harvinaisuuden takia, hinnasta (ja talviajettavuudesta) nyt puhumattakaan.. Toki; jos kysymyksenasettelu sen sijaan olisi kuulunut esim "Jos saisit valita ihan minkä auton tahansa, minkä haluaisit?", saattaisin itsekin alkaa viljellä tuon luokan vastauksia. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
tunnustan suhtautuvani intohimolla moottorilla varustettuihin kulkuvälineisiin. pyörien määrällä ei väliä. kunhan on ne renkaatkin siis.
yleensä aina ku törmää liikenteessä törttöilevään kuskiin, kyseessä on nainen tai sitte yli 80-vuotias vanhus. toisin sanoen ihminen joka ei vaan ole sinut auton ja sillä ajamisen kanssa. väitän vakaasti että vika on miehissä ja siinä, että jos autolla matkustaa pariskunta, suurimman osan reissuista ajaa mies.
autohaaveet.... autohaaveet... no, jos haaveilee, voi haaveilla autoista jotka on haaveilemisen arvoisia eikä jokapäiväisiä kauppakasseja.
sinäkö sen määrittelet mikä on tavallinen kauppakassi? eli jos ei haaveile samasta autosta kuin sinä ei kannata haaveilla ollenkaan... :headwall:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
tunnustan suhtautuvani intohimolla moottorilla varustettuihin kulkuvälineisiin. pyörien määrällä ei väliä. kunhan on ne renkaatkin siis.
yleensä aina ku törmää liikenteessä törttöilevään kuskiin, kyseessä on nainen tai sitte yli 80-vuotias vanhus. toisin sanoen ihminen joka ei vaan ole sinut auton ja sillä ajamisen kanssa. väitän vakaasti että vika on miehissä ja siinä, että jos autolla matkustaa pariskunta, suurimman osan reissuista ajaa mies.
autohaaveet.... autohaaveet... no, jos haaveilee, voi haaveilla autoista jotka on haaveilemisen arvoisia eikä jokapäiväisiä kauppakasseja.
Puutun viestin loppuosaan. Joskus kannattaa haaveilla sellaisesta johon on realistiset mahdollisuudet. Toisekseen, kaikki ei saa kiksejä moottoroiduista peltilaatikoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
tunnustan suhtautuvani intohimolla moottorilla varustettuihin kulkuvälineisiin. pyörien määrällä ei väliä. kunhan on ne renkaatkin siis.
yleensä aina ku törmää liikenteessä törttöilevään kuskiin, kyseessä on nainen tai sitte yli 80-vuotias vanhus. toisin sanoen ihminen joka ei vaan ole sinut auton ja sillä ajamisen kanssa. väitän vakaasti että vika on miehissä ja siinä, että jos autolla matkustaa pariskunta, suurimman osan reissuista ajaa mies.
autohaaveet.... autohaaveet... no, jos haaveilee, voi haaveilla autoista jotka on haaveilemisen arvoisia eikä jokapäiväisiä kauppakasseja.
sinäkö sen määrittelet mikä on tavallinen kauppakassi? eli jos ei haaveile samasta autosta kuin sinä ei kannata haaveilla ollenkaan... :headwall:
voi ei älä nyt suhtaudu noin tunteella tähän huumorimielessä avattuun keskusteluun. sääli selittää että tää sisältää minuun itseeni kohdistuvaa ironiaa.
 
Zoe-F
No, meillä ainakin minä ajan, koska mun auto on käytössä, mies saa sitten suhailla omallaan, se ei vaan ole talviauto, ja muutenkin taas menossa remontin alle kesäksi.
Ja itte henkilökohtasesti haaveilen vaikka mistä, mutta kai se silti ihan siihen kauppakassiluokkaan kolahtaa, kun haaveilen aina mitä kaikkea teen omalle kaksneljänollalleni sitten kun on aikaa.
Ja ei musta oikeesti o väliä, onko kuskilla jalkojen välissä pallit vai ei. Että se siitä mun naiskuskien haukkumisesta. Toiset osaa ajaa, toiset ei, ei oo kyse siitä, onko ne aivot korvien vai jalkojen välissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No, meillä ainakin minä ajan, koska mun auto on käytössä, mies saa sitten suhailla omallaan, se ei vaan ole talviauto, ja muutenkin taas menossa remontin alle kesäksi.
Ja itte henkilökohtasesti haaveilen vaikka mistä, mutta kai se silti ihan siihen kauppakassiluokkaan kolahtaa, kun haaveilen aina mitä kaikkea teen omalle kaksneljänollalleni sitten kun on aikaa.
Ja ei musta oikeesti o väliä, onko kuskilla jalkojen välissä pallit vai ei. Että se siitä mun naiskuskien haukkumisesta. Toiset osaa ajaa, toiset ei, ei oo kyse siitä, onko ne aivot korvien vai jalkojen välissä.
meillä mä en. vaikka autokin on mun! :eek: kumma tapa vaan, ku monella muullakin pariskunnalla yhdessä matkuaessa mies on vaan se joka luontevasti asettuu ratin taakse..
 
Zoe-F
Meillä mies istuu luontevasti tohon repsikan penkkiin ja alkaa vetämään sikeitä :D Ja jos kerrankin körötellään miehen koslalla, niin se kyllä kysyy, että haluanko mä ajaa, ja yleensä mä ajan silloinkin.
 
onneks mä saan ajella sydämeni kylyydestä ku mun mies on suurimman osan kuukaudesta töissä. :D mun pitää näemmä ruveta koulimaan mun miestä! yks päivä ku menin edeltä ja laitoin vekarat takapenkille ja istahdin itse kuskin paikalle ni hyvä ettei se tottumuksesta istunu syliin!!
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
onneks mä saan ajella sydämeni kylyydestä ku mun mies on suurimman osan kuukaudesta töissä. :D mun pitää näemmä ruveta koulimaan mun miestä! yks päivä ku menin edeltä ja laitoin vekarat takapenkille ja istahdin itse kuskin paikalle ni hyvä ettei se tottumuksesta istunu syliin!!
xD Eikä?! Heh, jos mä joskus päätänki istua repsikassa, niin me käydään sitten ukon kanssa ihmettelemään, että kuka ajaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
onneks mä saan ajella sydämeni kylyydestä ku mun mies on suurimman osan kuukaudesta töissä. :D mun pitää näemmä ruveta koulimaan mun miestä! yks päivä ku menin edeltä ja laitoin vekarat takapenkille ja istahdin itse kuskin paikalle ni hyvä ettei se tottumuksesta istunu syliin!!
xD Eikä?! Heh, jos mä joskus päätänki istua repsikassa, niin me käydään sitten ukon kanssa ihmettelemään, että kuka ajaa :D
jooh... aika noloa oikeestaa kuinka herkästi istahdan repsikan puolelle ku mies ajaa ottaen huomioon että sen poissaollessa ja sitä töihin viedessä ja töistä hakiessa tuun ajaneeksi vuodessa huomattavasti enemmän ku ukko.
no, sama se kait sitte on, onneks autot ja moottoripyörät on kuitenki yhteinen harrastus. se saattais jo olla outoa jos mä kuolaisin ja rassaisin noita vessoja ja mies harrastais pitsinnypläystä. :D
 

Yhteistyössä