Ei enää seksiä ellei kortsut jää laatikkoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietysti jos kumpikin olette tyytyväisiä niin so what...

Jossain tuolla rivien välissä olin löytävinäni kohdan, jossa ap kertoi, että saisi, jos haluaisi, mutta ei kiinnosta! Entäpä jos et olekaan kiinnostunut miehestä eli olisiko kiinnostuksen kohde vaikka nainen?

Pidän hieman omituisena, sitä asetelmaa, että annetaan pelkästä hyvästä mielestä-siis normaalisti koko ajan- tai sitten ei kiinnosta omat halut ja saamiset ja vaihtoehtona on lapsenteko... :o :o

Tottahan on se, että aina ei voi saada ja tyylejä on monta eikä yhdyntä todellakaan ole se ainoa ja oikea, mutta että ei kiinnosta tai huvita-siis milloinkaan-tai sitten vaihtoehdot on lapsi tai ei mitään...

Erikoista rakkautta tai kuvitelmaa rakkaudeksi ja rakkauden hedelmä kenties siitä vaihtoehtona...

Omituinen on mieskin, joka tähän suostuu tai kiristykseen muutenkin..

Kannattaisiko kummankin todella järkevästi miettiä, mitä elämältä ja parisuhteelta haluatte? Seksi ei ole tärkeintä, mutta osa elämää eikä kuulu vain lapsentekoon. Kaikenlaiset teeskentelytkin pitää unohtaa tai sitten lähteä eri teille...Karsee tulevaisuus tuolla meiningillä taatusti tulossa.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Lapsi pitää olla TOIVOTTU! Kyllä molemmilla täytyy olla siihen sanottavansa. Sairasta!

aina vedetään tämä kortti esiin, mutta entäs ne vahingot jossa nainen vasten miehen tahtoa pitää lapsen? Eihän sekään lapsi ole yhtään sen enempää toivottu? Vastuunkantoko on näissä tapauksissa tärkeämpää kun se et lapsi on toivottu? No, entäs lupauksen pitäminen, sanansa mittasena oleminen? Niitäkö ei pidä olla? Puolisolle saa valehdella?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Hieno liitto.

Mulla ei mene läpi tuo, että saisit kyllä orgasmin, mutta et vain kaipaa sitä. Ainakin siinä on jotain tosi pahasti pielessä.

Toivottavasti olet provo.

Todellako se on kaikille teille noin suuri asia? Mä joskus teininä harrastin itsetyydytystä koska mä luulin et niin kuuluu tehdä. Aina mä vaan ihmettelin et mistä moinen haloo. Onhan se ihan kiva, mutta että olisi pakko saada?! Nyt tajuan, et ei kaikkien ole pakko sitä tehdä. Varmasti jos asiaa tarkemmin tutkittaisi löytyisi joku "syy" tähän, mutta en oikeesti sitä vaan kaipaa. Se tunne ei ole musta mikään niin ihmeellinen eikä mua koskaan "paneta".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No vastaa yksinkertaiseen kysymykseen: Sunko mielestä mun pitää silti suostua seksiin vaikka ei tee yhtään mieli?

Kukaan ei vastaa tähän. Kukaan ei myöskään ole vastannut kun olen monta kertaa jo kysynyt, Tekö harrastatte seksiä kun olette vihasia miehillenne? Kun teillä on kamala riita päällä, sillonko on hirveet seksihimotkin?

Näihin kukaan ei ota mitään kantaa, kovasti vaan moralisoidaan kun olen ilkeä, itsekäs akka joka ei lapsiaan ansaitse. Tekö oikeesti panette aina vaikka ei tee mieli?

Eihän sun ole tietenkään pakko vihaisena paneskella, mutta tekstistäsi lukee sen, että aiot sitten olla vihaisena seuraavat kymmenen vuotta tai niin kauan, kunnes miehesi suostuu lapseen! SE ON VÄÄRIN! Koita nyt ihmeessä tajuta, mitä täällä kirjoitetaan, mutta sinä et vain lue kuin ne osat, jotka ovat vähänkään sinun puolellasi...

Enhän mä tiedä kuinka kauan olen vihanen :) Voihan mun mieli muuttua huomenna tai vuoden päästä, mutta niin kauan kun mulla on paha olla, on miehelläkin.

Tottakai sä saat perua sanasi, kun mieskin perui. Mutta ei sun olisi alun alkaenkaan tarvinnut suostua vastentahtoiseen seksiin... sellaista nk aviollista velvollisuutta ei ole enää olemassa. Anna ajan kulua ja katso, miten käy.

Hieno liitto.

Mulla ei mene läpi tuo, että saisit kyllä orgasmin, mutta et vain kaipaa sitä. Ainakin siinä on jotain tosi pahasti pielessä.

Todellako se on kaikille teille noin suuri asia? Mä joskus teininä harrastin itsetyydytystä koska mä luulin et niin kuuluu tehdä. Aina mä vaan ihmettelin et mistä moinen haloo. Onhan se ihan kiva, mutta että olisi pakko saada?! Nyt tajuan, et ei kaikkien ole pakko sitä tehdä. Varmasti jos asiaa tarkemmin tutkittaisi löytyisi joku "syy" tähän, mutta en oikeesti sitä vaan kaipaa. Se tunne ei ole musta mikään niin ihmeellinen eikä mua koskaan "paneta".

Mutta mitä sitten teet miehellä? Lemppaat pihalle, jos saat lapsen aikaiseksi vai?

Miehelläkin on muu tehtävä kuin siittäminen ja omat tarpeensa. Hyväksytkö sitten sen, että hän ehkä joskus löytää sopivamman puoliskon, joka on samalla aaltopituudella ja sitten ehkä olet yksin lapsesi kanssa??

Saamista on monenlaista ja saamista on tasavertainen kumppanuus kaikilla elämänaloilla ja tämän perusteella teidän parisuhteessa ei tämä ihan noin äkkiseltään tulkittuna toimi.

Mutta tämähän tulkinta tulee vain tekstin luettuani, joten eihän sitä todellista taustaa tiedä, kun ei kumpaakaan tunne....

Hieno liitto.

Jos miehesi ei ole valmis lapseen. Kai jokainen saa noin suuressa asiassa muuttaa mielensä. Ei se ole mikään pikku juttu se lapsen hankkiminen/saaminen, sitä kun ei voi antaa pois. Miehesi on järkevä jos osaa ajatella omaa jaksamista ja ehkä myös sinun jaksamistasi? Tuolla asialla jos kiristää niin ainut joka siitä kärsii on se "tuleva" lapsi!

Suudelmat, halaukset, samanlaiset elämänarvot ja kasvatusnäkemykset, ajatusten jakaminen ja mielipiteiden vaihtaminen, luonteiden yhteensopivuus, älylliset haasteet, samat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset... nämäkö on kaikki toissijaisia sukuelimien hinkkaamiselle? Todellako teistä orgasmi on tärkeämpää kuin kaikki nuo? :o

Näitä asioita on meidän parisuhteessa ja näitä asioita mieheni mussa rakastaa, mutta teidän mielestä, noista huolimatta, mieheni ei pitäisi koskea muhun pitkällä tikullakaan vain ja ainoastaan sen takia koska en saa orgasmeja?

Ja meidänkö suhde on epäterve...

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Hieno liitto.

Mutta mitä sitten teet miehellä? Lemppaat pihalle, jos saat lapsen aikaiseksi vai?

Miehelläkin on muu tehtävä kuin siittäminen ja omat tarpeensa. Hyväksytkö sitten sen, että hän ehkä joskus löytää sopivamman puoliskon, joka on samalla aaltopituudella ja sitten ehkä olet yksin lapsesi kanssa??

Saamista on monenlaista ja saamista on tasavertainen kumppanuus kaikilla elämänaloilla ja tämän perusteella teidän parisuhteessa ei tämä ihan noin äkkiseltään tulkittuna toimi.

Mutta tämähän tulkinta tulee vain tekstin luettuani, joten eihän sitä todellista taustaa tiedä, kun ei kumpaakaan tunne....

Niin, tämä ei olisi meidän ensimmäinen lapsi :) Ja tuolla jo kerroin mitä kaikkea muuta meidän suhteessa on ja yhdessä ollaan jo vuosikausia oltu ja on toiminut.

Suudelmat, halaukset, samanlaiset elämänarvot ja kasvatusnäkemykset, ajatusten jakaminen ja mielipiteiden vaihtaminen, luonteiden yhteensopivuus, älylliset haasteet, samat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset... nämäkö on kaikki toissijaisia sukuelimien hinkkaamiselle? Todellako teistä orgasmi on tärkeämpää kuin kaikki nuo? :o

Näitä asioita on meidän parisuhteessa ja näitä asioita mieheni mussa rakastaa, mutta teidän mielestä, noista huolimatta, mieheni ei pitäisi koskea muhun pitkällä tikullakaan vain ja ainoastaan sen takia koska en saa orgasmeja?

Miten ois koiranpentu lapsen sijasta? Siinähän vois hoivaviettiä toteuttaa samalla lailla, jos kaikki muu on kerran kohdallaan??

Jos teillä on kerta jo lapsia niin sitä suuremmalla syyllä miehellä on joku syy siihen miksi ei halua enää lapsia? Se syy voi olla vaikka vaimon JAKSAMINEN! Kannattaisikohan jutella ihan rakentavasti ilman kiristystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:

Miten ois koiranpentu lapsen sijasta? Siinähän vois hoivaviettiä toteuttaa samalla lailla, jos kaikki muu on kerran kohdallaan??

tyttö on pahasti allerginen niin kissalle kun koiralle eli lemmikkejä meillä ei ole eikä tule.

Jos teillä on kerta jo lapsia niin sitä suuremmalla syyllä miehellä on joku syy siihen miksi ei halua enää lapsia? Se syy voi olla vaikka vaimon JAKSAMINEN! Kannattaisikohan jutella ihan rakentavasti ilman kiristystä.

:attn: :attn:

:attn: :attn:

mieheni syy oli et pelkää lamaa. Se ei ole järkevää koska jokaisen sen esittämään "syyn", voin kumota. Ja kukapa tietäisi mun jaksamiset paremmin kuin minä itse? ;) Mies sanoi ettei ole mitään vauvaa vastaan mutta sitten joskus myöhemmin olisi parempi, ehkä.

Mies ei vaan ymmärrä miten mä voin olla niin pettynyt siitä et perui sanansa. No, mä näytän nyt hänelle miten pahalta se voi tuntua kun toinen peruu sanansa.

Enhän mä tiedä kuinka kauan olen vihanen :) Voihan mun mieli muuttua huomenna tai vuoden päästä, mutta niin kauan kun mulla on paha olla, on miehelläkin.

Niinpä...eli todella lapsellista... oman soppasi itse keität ja ne keitokset syöt myös... Kyllä ne sympatiat on, sorry vaan, sun miehesi puolella. Tuo sinun lausahdus kertoo kyllä rivien välistäkin paljon...hyvin paljon...

Niinpä...eli todella lapsellista... oman soppasi itse keität ja ne keitokset syöt myös... Kyllä ne sympatiat on, sorry vaan, sun miehesi puolella. Tuo sinun lausahdus kertoo kyllä rivien välistäkin paljon...hyvin paljon...

No sano sä mitä mun pitäisi tehdä? Olen vihanen, joten ei tee mieli seksiä. Vaihtoehdot on, harrastaa vaikka ei tee mieli tai olla harrastamatta. Kumpaa mun sitten pitäisi tehdä jotta en olisi niin kovin lapsellinen?

No sano sä mitä mun pitäisi tehdä? Olen vihanen, joten ei tee mieli seksiä. Vaihtoehdot on, harrastaa vaikka ei tee mieli tai olla harrastamatta. Kumpaa mun sitten pitäisi tehdä jotta en olisi niin kovin lapsellinen?
Mä vastasin tähän sulle jo vähän aiemmin.

mieheni syy oli et pelkää lamaa. Se ei ole järkevää koska jokaisen sen esittämään "syyn", voin kumota. Ja kukapa tietäisi mun jaksamiset paremmin kuin minä itse? ;) Mies sanoi ettei ole mitään vauvaa vastaan mutta sitten joskus myöhemmin olisi parempi, ehkä.

SINUN jaksaminen, entä miehesi jaksaminen. SINUN kirjoituksista paistaa MINÄMINÄMINÄMINÄ...onko perheessäsi muita kuin SINÄ?! Miehesi ei selvästikään halua lasta ja NORMAALISSA avo/avioliitossa sitä toivovat molemmat. Mutta sä vaan haluat tätä jankkausta täällä...et saa sitä toivomaasi vastausta ja vaikka saisit, niin miten se muuttaisi miehesi mieltä tai sitä, että sinä mökötät kintut ristissä hamaan hautaan asti. Sinusta ja miehestäsi tämä asia lähtee. Jos mies ei halua lasta, niin sitten elätte ilman panemista/seksiä/orgasmia. Se kireys vaikuttaa muuhunkin...ei hellittelyjä yms. mitä sinä ehkä kaipaatkin sitten suhteelta MUUTA KUIN SITÄ SEKSIÄ...niin sitäkään ei sitten välttämättä heru...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Juu, mä huomasin :) Mutta ajattelin et miten toi vieras ratkaisee tilanteen kun ei ole vaihtoehtoja ton enempää, joko harrastaa tai ei harrasta ;)

heheheh...ap ei halua ymmärtää lukemaansa...:laugh: voivoi...

Juu, mä huomasin :) Mutta ajattelin et miten toi vieras ratkaisee tilanteen kun ei ole vaihtoehtoja ton enempää, joko harrastaa tai ei harrasta ;)

AA...haluatko nokka pokkaa..nou nou...siihen en lähde. Mä en ratkaise sun tilanteitas. Kuten sanoin, itse soppas keität ja sen myös syöt. Mä vaan kerron mielipiteen :D

SINUN jaksaminen, entä miehesi jaksaminen. SINUN kirjoituksista paistaa MINÄMINÄMINÄMINÄ...onko perheessäsi muita kuin SINÄ?! Miehesi ei selvästikään halua lasta ja NORMAALISSA avo/avioliitossa sitä toivovat molemmat. Mutta sä vaan haluat tätä jankkausta täällä...et saa sitä toivomaasi vastausta ja vaikka saisit, niin miten se muuttaisi miehesi mieltä tai sitä, että sinä mökötät kintut ristissä hamaan hautaan asti. Sinusta ja miehestäsi tämä asia lähtee. Jos mies ei halua lasta, niin sitten elätte ilman panemista/seksiä/orgasmia. Se kireys vaikuttaa muuhunkin...ei hellittelyjä yms. mitä sinä ehkä kaipaatkin sitten suhteelta MUUTA KUIN SITÄ SEKSIÄ...niin sitäkään ei sitten välttämättä heru...

Totta, muuta ei ehkä sitten heru. Toi mun vastaus oli vastaus siihen et jos mieheni onkin huolissaan mun jaksamisesta :) Jos mieheni olisi huolissaan omasta jaksamisesta, hän voisi sen myös sanoa. Mutta hänen ainoa, hänen sanojensa mukaan AINOA syy, on toi laman pelko.

Mutta voithan säkin vastata et mitä mun sitten pitää tehdä? Miten sä ratkaiset tilanteen? Harrastat seksiä vastentahtoa vai olet harrastamatta?