Kummaa et kaikki tuntuu olevan sitä mieltä et mun pitäisi suostua seksiin vaikka ei tee mieli. Kuinka moni teistä harrastaa seksiä miehenne kanssa sillon kun olette vihasia, pettyneitä, surullisia? Te saatte niin tehdä koska saatte itsekin seksistä jotain mielihyvää, mutta miettikää sitä siltä kannalta että ette saisikaan. Suostuisitteko vihasina seksiin tietäen että siitä ei seuraa muuta kun miehelle mielihyvää?
Tämä mun haluttomuus ei ole nyt se ongelma, mä saisin orgasmin jos mä haluisin, mutta en vaan osaa pitää sitä tarpeellisena. Vika ei ole miehessä tai hänen taidoissa, vaan mun päässä. Ja se on täysin mun oma valinta, enkä mä siitä valita. Jos mä halusin saada, niin enköhän mä saisi
Taloudellisesti ei tee tiukkaa, eikä tarvi työpaikan puolesta pelätä, joten se on selvästi vain tekosyy. Miksi mies saa siis muuttaa mielensä mutta mä en? Kysyn tätä toista kertaa koska siihen ei vastattu. Miltä teistä tuntuisi jos miehenne yhtäkkiä päättäisi, että ette enää koskaan harrasta seksiä? Hän muutti mielensä, eikä sitä enää teidän liitossa olisi. Olisitko pettynyt, vihanen? Jotkut asiat vaan on sellaisia et mieltä ei saa muuttaa. Ja tämä on mun mielestä sellainen. En mä siihen kuole, jos meille ei vauvaa tule nyt. Mutta eipä tuo mieskään siihen kuole jos ei seksiä saa. Paha mieli sillä on, mutta niin on mullakin. Pettynyt ja vihanen se varmasti on, mutta niin olen minäkin.
Ja jos mieheni mut sen takia jättää, että ei saa enää seksiä, niin eipä se mua alunalkaenkaan paljoa rakastanut. Mä en miestäni sen takia jätä etten saa lisää lapsia, mutta kyllä mä sille näytän miten pahalta se musta tuntuu. Ehkä se sitten ymmärtää. Suhteessa voi, ja mun mielestä kuulukin, olla paljon muutakin kun seksi. Ei se ole suhteen perusta. Toisille se on tärkeämpi osaalue kun toisille. Mutta koska mies ei ymmärrä kun sanon miten pahalta musta tuntuu, mä näytän sille ja se saa nyt itse tuntea miltä tuntuu olla näin vihanen ja pettynyt.