Ei enää seksiä ellei kortsut jää laatikkoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeulis

Vieras
Juu, näin ilmoitin eilen miehelle. Raivarinhan se sai, mutta siinäpähän sai.

Mä en koskaan saa seksissä orgasmia, enkä harrasta itsetyydytystä (tämä ei ole se ongelma joten älkää miettikö tätä ). Seksiä harrastan mieheni kanssa koska haluan hänelle hyvän mielen ja toki nautin siitä sen läheisyyden ja hellyyden takia. Naimisiin mennessämme teimme sopimuksen, et mä suostun seksiin aikalailla aina kun mies haluaa koska mä tiedän et mä oon se epänormaali ja mies normaali. Sovimme myös et kun tietty elämäntilanne on ohi, jää kortsut pois. Nyt kun se tilanne on ohi, mies ei suostukaan. Joten enpä minäkään aio enää pitää sanaani. Jos mies saa perua antamansa lupauksen, minäkin saan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ja jonkin ajan kuluuttua sä olet täällä valittamassa kun miehelläs on toinen nainen :attn:

Siinähän sitten on. Voin mäkin sen siittäjän muualta löytää ;)

Mutta sun mielestä siis mun pitäisi suostua seksiin vaikka ei tee mieli? Niinkö? Ihan vaan sen takia et mies ei pettäisi?

Vastaapa tähän, kuinka sä suostuisit seksiin jos et itse hyötyisi siitä millään tavalla (et saisi orgasmia) eli sun ainoa motivaatio sitä harrastaa olisi tehdä hyvää sun kumppannille? Lisää siihen vielä sitten se, että olet aivan raivona sun puolisolle eikä tee edes mieli olla samassa huoneessa hänen kanssa, niin kuinka paljon sä haluisit sitten tehdä toiselle hyvää?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Hohhoijaa... just seksi on asia, jolla en ikinä lähtis kiristämään. Itsehän siitä eniten kärsisin jos heittäisin jalat ristiin! :D

Lueppa toi uudemman kerran. Mä en koskaan saa seksistä mitään. Mä suostun siihen vain sen takia et halua tehdä miehelleni hyvän olon. Tällä hetkellä olen niin raivona että eipä paljon tee mieli toista hemmotella. Joten pitäisi silti jalat aukaista, vaikka ei yhtään huvita?

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskyluodon Maija:
Tää nyt on vaan mun mielipide, mutta mielestäni kenenkään ei pitäisi suostua seksiin, jos ei sitä itse halua. Siitä voi olla pitkälle kantavat seurakset omassa hyvinvoinnissa... Mutta jaksamista sinulle kuitenkin!

Niin no, kuten mä sanoin, kyllä mä siitä läheisyydestä omalla tavallani nautin. Mutta nyt en. Joten en näe mitään syytä miksi pitäisi seksiin suostua, en itse kärsi siitä millään tavoin et sitä ei ole, mieheni tosin... Mutta mä kärsin vauvakuumeesta josta mieheni taas ei, joten tasapeli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Hohhoijaa... just seksi on asia, jolla en ikinä lähtis kiristämään. Itsehän siitä eniten kärsisin jos heittäisin jalat ristiin! :D

Lueppa toi uudemman kerran. Mä en koskaan saa seksistä mitään. Mä suostun siihen vain sen takia et halua tehdä miehelleni hyvän olon. Tällä hetkellä olen niin raivona että eipä paljon tee mieli toista hemmotella. Joten pitäisi silti jalat aukaista, vaikka ei yhtään huvita?

Tää olikin ihan vierestä-kommentti, tuli vaan mieleen kun itseäni ajattelin, sorry vaan.

mielestäni homma on alunperinkin jotenkin vinksollaan, jos sä olet armeliaasti suostunut harrastavasi seksiä miehes kanssa vaikket siitä saakkaan "mitään". Eikai se orkku nyt pääasia ole? Kyllä mä ainakin nautin seksissä paljon muustakin kuin vain siitä huippulennosta! Miltäköhän miehestäsi tuntuu, kun nyt on tajunnut olevansa vain sun armosta lapsen siittäjä, niinkuin yllä sanot. Että sun tavoite seksiin suostumisella on vain ollut se, että kunhan kalenteri sanoo poks, niin lapsi alulle, viis siitä onko kumpikin siihen valmis.

Taas naisten logiikka jyllää: kun MINÄ haluan lapsen niin se tehdään, vaikka mies ei haluiskaan. Ja jos mies ei haluu, niin sitten saapi luvan olla kokonaan ilman. Hyi hitto. Parisuhteen yksi kulmakivi on seksi (mun mielestä) enkä koskaan ikinä alkaisi sillä kiristämään!

Mä lakkaisin kanssa antamasta. Molempien pidettävä kiinni sopimuksesta ja ap on jo pitänyt ja aikoo ilmeisesti jatkossakin pitää mutta nyt mies luistaa omasta osuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ja jonkin ajan kuluuttua sä olet täällä valittamassa kun miehelläs on toinen nainen :attn:

Siinähän sitten on. Voin mäkin sen siittäjän muualta löytää ;)

Mutta sun mielestä siis mun pitäisi suostua seksiin vaikka ei tee mieli? Niinkö? Ihan vaan sen takia et mies ei pettäisi?

Vastaapa tähän, kuinka sä suostuisit seksiin jos et itse hyötyisi siitä millään tavalla (et saisi orgasmia) eli sun ainoa motivaatio sitä harrastaa olisi tehdä hyvää sun kumppannille? Lisää siihen vielä sitten se, että olet aivan raivona sun puolisolle eikä tee edes mieli olla samassa huoneessa hänen kanssa, niin kuinka paljon sä haluisit sitten tehdä toiselle hyvää?

ei ole mun asia sanoa mitä sun pitää ja täytyy tehdä. ajattelin vaan ääneen sitä kuin siinä voi käydä... :|

Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
mielestäni homma on alunperinkin jotenkin vinksollaan, jos sä olet armeliaasti suostunut harrastavasi seksiä miehes kanssa vaikket siitä saakkaan "mitään". Eikai se orkku nyt pääasia ole? Kyllä mä ainakin nautin seksissä paljon muustakin kuin vain siitä huippulennosta! Miltäköhän miehestäsi tuntuu, kun nyt on tajunnut olevansa vain sun armosta lapsen siittäjä, niinkuin yllä sanot. Että sun tavoite seksiin suostumisella on vain ollut se, että kunhan kalenteri sanoo poks, niin lapsi alulle, viis siitä onko kumpikin siihen valmis.

Taas naisten logiikka jyllää: kun MINÄ haluan lapsen niin se tehdään, vaikka mies ei haluiskaan. Ja jos mies ei haluu, niin sitten saapi luvan olla kokonaan ilman. Hyi hitto. Parisuhteen yksi kulmakivi on seksi (mun mielestä) enkä koskaan ikinä alkaisi sillä kiristämään!

Juu, nautinhan mä siitä läheisyydestä ja hellyydestä ja siitä et voin tuottaa miehelleni hyvän olon. Yleensä. Mutta nyt, kun olen ihan raivona, eipä paljon tee mieli olla toiselle mieliksi. Jos sä olisit vihanen miehellesi, pystyisitkö sä nauttimaan seksistä?

Kyseessä ei myöskään ole meidän ensimmäinen lapsi ja naimisissa ollaan oltu jo vuosia. Mieheni aloitteesta siirrettiin aikoinaan uutta vauvaprojektia. Mies sanoi ensin haluavansa vauvan, ei heti tärpännyt, sitten tuli tämä tilanne, joten päätettiin siirtää. Ja nyt mies perui.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Pitäsköhän ihmisten tehdä oikein kirjalliset sopimukset ennen yhteenmenoa, ettei tulis sitten ylläreitä, eikä valehtelua puolin ja toisin.

Niin, typerä olin kun luotin mieheni sanaan. No, kummatkin kärsitään nyt omalla tavallamme. Reilua.

Tuo teidän seksisopimus kuulostaa jotenkin oudolta, mutta mikäs siinä jos se aiemmin on teillä toiminut. Omalle kohdalle mietin vain sitä, että kyllä se omia fiiliksiä laskisi aikalailla jos tietäisin ettei toinen osapuoli nauti siitä eikä ole siis kunnolla jutussa mukana! Tai että pahimmassa tapauksessa ei yhtään haluaisi mutta suostuisi siihen silti vain minun mielikseni..

Minusta järkevämpää olisi keskustella miehen kanssa, että miksi mies ei halua lasta nyt.. Enemmän siitä olisi hyötyä kuin tuosta mitä teet nyt. Tai onko mies jo kertonut niitä syitä? Minusta kummankin sitä lasta tulee haluta ja vaikka etukäteen olisikin sovittu joku aika koska tehdä uusi lapsi, niin tilanteet voi muuttua! Selvitä ennemmin miksi mies ei lasta halua, eikö halua vain nyt vai eikö koskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja morris:
Tuo teidän seksisopimus kuulostaa jotenkin oudolta, mutta mikäs siinä jos se aiemmin on teillä toiminut. Omalle kohdalle mietin vain sitä, että kyllä se omia fiiliksiä laskisi aikalailla jos tietäisin ettei toinen osapuoli nauti siitä eikä ole siis kunnolla jutussa mukana! Tai että pahimmassa tapauksessa ei yhtään haluaisi mutta suostuisi siihen silti vain minun mielikseni..

Minusta järkevämpää olisi keskustella miehen kanssa, että miksi mies ei halua lasta nyt.. Enemmän siitä olisi hyötyä kuin tuosta mitä teet nyt. Tai onko mies jo kertonut niitä syitä? Minusta kummankin sitä lasta tulee haluta ja vaikka etukäteen olisikin sovittu joku aika koska tehdä uusi lapsi, niin tilanteet voi muuttua! Selvitä ennemmin miksi mies ei lasta halua, eikö halua vain nyt vai eikö koskaan?

Nyt ei halua sen takia et pelkää lamaa ja meillä ei muka ole varaa. Sanoi, ehkä sitten joskus jos siltä tuntuu, ei voi vielä nyt tietää, ehkä sitten joskus.

Kaikille se seksi ei ole maailman tärkein asia. Mieheni, ilmeisesti, rakastaa mua ja haluaa mun kanssa olla, siitä huolimatta että seksistä en sillä tavalla nautikaan kun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Mulla on ihan samanlainen tilanne:

Sanoin oikealle kädelle että nyt jää hanska laatikkoon, muuten ei enää tipu! Mutta käsi ei siihen suostu... mitä mä oikein teen, pidänkö oman pääni vai annanko periksi?

No vaihda puutarhanyppylähanskaan, siitähän oppii tavan hanska.

Tietenkään ei tarvi suostua seksiin, jos ite ei halua. Mietin vaan minkä verran sun nautintoon (tai paremminkin sen puuttumiseen) on vaikutusta sillä, että annat miehes mieliks... En mä ainakaan saa täysillä seksistä irti, jos ei mieli o mukana.

JOtkut ei saa orgasmia rakenteellisista syistä, mut se vissiin on aika harvinaista. Nauttia voi silti ja ainahan voi yrittää löytää uusia tapoja nauttia ja tuottaa nautintoa. Onko sun miehelläs sellanen asenne, ettei sun nautinnolla o väliä ja pääasia että se itte saa? En jäis sellasta katteleen vaan olis vakavan keskustelun paikka.

Musta on hölmöö luvata antavansa aina ku toinen haluu... Ite en pystyis. Miks sellasen lupauksen teit ja mitä tarkotit tuolla, että oot teistä se epänormaali? Hyväähän sä tarkotit, mut tossa on riskinsä sun hyvinvoinnin kannalta.

Toki molempien pitäis lupauksensa pitää, mut kannattaa kattoa tilanteen mukaan. Aina ei voi lyödä lukkoon asioita vuosien päähän, ei välttämättä edes seuravalle viikolle. Jos mies nyt kerran peräänty, niin koitapa keskustella sen kanssa... Ehkä vaan meni lukkoon, jos ihan noin suoraan vaan ilmotit kortsujen jäävän laatikkoon. (vaikka olittekin sopinu aikasemmin asiasta)