ehkäisypillerit ja lihominen...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
joo tiedän että kun aloittaa pillerit, voi lihoa muutamisen kiloa. Minulle kävi näin kun aloitin nuorena pillerit, tuli noin 7-10 kiloa kuin tyhjästä. Samoin kävi kun raskauden jälkeen aloitin uudestaan käyttämään, kun oli niin pitkä tauko. Nyt olisi mahdollisesti tarkoitus vaihtaa pillerimerkkiä, niin voikohan se aiheuttaa taas sitä lihomista ? siis syön nyt jo yksiä, ja kuulemma merkkiä voi vaihtaa ihan lonkalta suoraan, pitämättä sen kummempia tyhjennyksiä tai taukoja. Tietenkin gynen määräämällä reseptillä. Mutta siis, lihonko TAAS ??

Jos oot minä, lihot. :snotty:

Leipälävestähän se alas menee, mikä lihottaa, mutta kummasti mullakin aikoinaan tuli pillereistä 10 kg ihan huomaamatta, jotka myös lähti pois ihan huomaamatta, kun pillerit lopetin. =) En alota enää uudelleen (muistakaan syistä).

Useimmat ihmiset eivät liho pillereistä, luulevat vain. Se on sitten nestettä, jos teillä käy noin, että tulee ja menee nopeasti. Mahtaakohan kannattaa käyttää pillereitä, luulisi että tuollainen nestelasti elimistössä rasittaa munuaisia ja verenkiertoelimistöä turhan päiten:O

No mä en enää syö pillereitä sen takia et aina tulee se 5kg. Yhteensä söin pillereitä 13 vuotta jonka aikana monen monta kertaa lopetin ja aloitin uudestaan. Joka kerta, tuli 5kg joka pysyi tein mä mitä tahansa niin kauan kun söin pillereitä, heti kun lopetin tippui paino sen 5kg. Sano kuka asiantuntija mitä tahansa, mutta mua ne kyllä lihottaa.

Yhteistyössä