Ehkäisypino

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Ehkäisykapseli mullakin ja tosi tyytyväinen oon ollu! Tosin vasta vähän aikaa on ollu =)
Onks tää sellainen, että se laitetaan ihon alle? Voiks sen lääkäri laittaa samalla gyne-käynnillä vai miten?
Joo, sellainen on. Mä varasin neuvolasta ajan ja sit lääkäri asensi sen. Mulla ei ollu tarvetta muihin tutkimuksiin, joten ei muuta tehny kun asensi. Mutta varmaan voidaan tehdä samalla käynnillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Ehkäisykapseli mullakin ja tosi tyytyväinen oon ollu! Tosin vasta vähän aikaa on ollu =)
Onks tää sellainen, että se laitetaan ihon alle? Voiks sen lääkäri laittaa samalla gyne-käynnillä vai miten?
Laitetaan käsivarteen ihon alle ja voimassa 3-5 vuoteen,minkä haluaa.Täälä ainakin täytyy ensin käydä tarkastuksessa ja tilata kapselit (pikkupaikan iloja) mutta muuten sama juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Miten saa kelan korvauksen ehkäisyyn?
Liittyykö lapsilukuun vai mihin?
En mä tiedä.
Aina ku mä oon sen reseptillä hakenu niin on antaneet sen Kela korvauksen.
En tiä mihin perustuu et miks saa.
Mun kaveri ei sitte oo taas saanu vaikka silläkin on kolme lasta ja mulla myös ja oon saanu sen aina.
 
viivi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Miten saa kelan korvauksen ehkäisyyn?
Liittyykö lapsilukuun vai mihin?
En mä tiedä.
Aina ku mä oon sen reseptillä hakenu niin on antaneet sen Kela korvauksen.
En tiä mihin perustuu et miks saa.
Mun kaveri ei sitte oo taas saanu vaikka silläkin on kolme lasta ja mulla myös ja oon saanu sen aina.

Apteekissa on toimittu väärin. Tietokone ohjema antaa korvauksen jos sinne syöttää koko henkilötunnuksen, koska kyseistä lääkettä käytetään myös sairauden hoitoon ja silloin siitä saa korvauksen.
 

Yhteistyössä