Ehkäisypino

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
miten hitossa te saatte ton renkaan pysyyn paikoillaan ku mä yritin puolitoista viikkoa mut ku joka ilta piti korjata sitä renkaan asentoa ku "tippui" aina pois paikaltaan,,,,
 
mis
Aikasemmin oli Yasmin mutten tykännyt, olitiinm kondomin varassa vuosi, mutta gyne suositteli pillereitä, kun toinen munasarja PCO tyyppinen. Nyt Cypretyl-pillerit joihin saan Kela-korvauksen. Iho on ollut parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Cerazette. 4 vuotta kohta putkeen ollut käytössä eikä mitään kummempaa valittamista. Menkat on ja pysyy poissa enkä osaa yhdistää noihin pillereihin mitään kummia sivuvaikutuksia.
Onkohan tuo ihan "tervettä" että kuukautiset noin kauan pois vai pitäisikö "tyhjentyä" välillä?
Joku joskus sanoi että lääkäristäkin saisi jotain tyhjennystabletteja tms.
Itse en ole koskaan huomannut lääkäriltä kysyä miten menkkojen kanssa.
Menkat olleet pois 1.5v
On mulla muutaman kerran tiputellut jotain ruskeeta mönjää. Lääkärin mukaan se riittää, tiedä sitten. Tuota tiputtelua tapahtuu keskimäärin kerran puolessa vuodessa 2 päivää. Käytännössä siis voi mennä vuosi ilman ensimmäistäkään pisaraa ja sitten tulee muutaman päivän ajan tuota mömmöä :x :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tähän yhdyn:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
sterilisaatio ja olen tyytyväinen.
Vielä kun tuo jättäisi menkat pois niin heti tuo.
Nyt cerazette ja menkkoja ei näy =)
No otapa hormonikierukka?
Cerazette käy hyvin.Tuo sterilisaatio olisi vaan sillä hyvä ettei tarvisi laittaa rahaa aina ehkäisyyn kun lapsiluku täynnä.
 

Yhteistyössä