Tää kuulostaiskin kivalta! Onko se sellainen, että laitetaan vain tarvittaessa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
tämä!Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
se on sellanen muovirinkula joka asetetaan sisälle ja saa olla sen 3vkoo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää kuulostaiskin kivalta! Onko se sellainen, että laitetaan vain tarvittaessa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
Ei ku 3 viikkoo rengas on paikallaan ja sit viikko taukoo jollon tulee hiukan vuotoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää kuulostaiskin kivalta! Onko se sellainen, että laitetaan vain tarvittaessa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
Mä oon pitäny seksinkin aikana ja en itte sitä huomaa eikä mieskään oo valittanuAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:se on sellanen muovirinkula joka asetetaan sisälle ja saa olla sen 3vkoo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää kuulostaiskin kivalta! Onko se sellainen, että laitetaan vain tarvittaessa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
seksin ajaks voi ottaa pois mut max. 3h. ei tunnu missää eikä tartte muistaa ku ottaa vaa pois ja laittaa sit uus
PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja viirupylly:En mitään.Jokohan se kolmonen ilmoittelisi kohta tulostaan?
voi toki pitää jos ei itseä tai miestä haittaa. ite otan pois ku mua se tieto sen olemassaolosta " siellä" häiritseeAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä oon pitäny seksinkin aikana ja en itte sitä huomaa eikä mieskään oo valittanuAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:se on sellanen muovirinkula joka asetetaan sisälle ja saa olla sen 3vkoo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää kuulostaiskin kivalta! Onko se sellainen, että laitetaan vain tarvittaessa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Nuvaring ja olen tyytyväinen. Kivut ja vuoto on olemattomia vrt pilleriaikaan, helppo käyttää eikä tarvi joka päivä muistaa.
seksin ajaks voi ottaa pois mut max. 3h. ei tunnu missää eikä tartte muistaa ku ottaa vaa pois ja laittaa sit uus