Ehdottakaa jotai superhyvää ja suht helppotekoista suklaista herkkua.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Polttelee kovasti pari levyä tummaa suklaata tuolla kaapissa, ja jotain pitäis keksiä. Kermaakin olis.

Mikä olis sellaista ihan sairaan hyvää?

Mutakakkua ei tee mieli, sitä joku kuitenkin ehdottaa :)
 
[QUOTE="äiti";24779610]Scaherkakku on hyväääääää, mutta hieman vaivalloista. Aprikoosi- tai appelsiinihilloa tarvit.[/QUOTE]

vähän aikaa sit just sellasen tein, jotain muuta tällä kertaa :)
 
http://www.ruokala.net/resepti/mustikka-suklaamoussekakku
Tällä ohjeella oon joskus tehnyt tuon pelkän suklaamoussen. Ihan sairaan hyvää ja ei tarvitse sekoilla edes liivatteen kanssa. Teossa ei mene ylivoimaisen kauan ja ohjeita noudattamalla onnistuu suht. helposti.
 
Vaahdota 2 dl kermaa ja 1 rkl sokeria.
Vaahdota 2 munaa ja 1 rkl sokeria.
Sulata vähän yli puoli levyä maitosuklaata.
Raasta loput.

Sekoita ensin muna ja kermavaahtoseokset, lisää joukkoon sulatettu suklaa ja suklaarouheet.

Laita vuokaan ja pakkaseen n. 4 h:ksi.

Syö :)
 

Yhteistyössä