HaLLeBeRRy ihana että sulla pysyi aikataulu kun menkat alkoivat. Se on kyllä jännä fiilis kun kerrankin on hyvä mieli menkoista
Nemi&Verna, tosi kiva kuulla heti tuoreeltaan kokemukset teidän punktioista. Tuntuu jotenkin varmemmalta mennä sinne kun suunnilleen tietää mitä tulee tapahtumaan. Ei tietty kipua ym. voi arvioida mutta ainakin vaiheet mitä tehdään. Siitä nämä nettipalstat ovat kullanarvoisia. Toivotaan että teillä kunto pysyy hyvänä punktion jälkeenkin.
Milli meillä on sitten melkein samoihin aikoihin punktiot keskiviikkona, mä sain ajan 8.15 ja pistin Pregnylin tuossa kasin jälkeen tänään. Mulle myös sanottiin aamiaisesta että vaan kevyt aamiainen. Eli varmaan jonkun hedelmän vetelen, luulen että jännäyksen takia ei pahemmin ruokaa tee edes mieli...
ON: Pistin tosiaan Pregnylin ja hyvin sekin meni vaikka olinkin epävarma tuosta paikasta. Ärsyttää kun toisessa opastetaan toista ja toisessa toista eli lääkkeen mukana tulleessa puhuttiin ensisijaisesti lihaksesta ja sitten taas siinä ohjekirjasessa että navan alle vatsanahkaan. Ja sekin hämäsi kun ohjekirjassa oli että suoraan piikki ihoon kun taas vertasin Orgalutraniin joka piti pistää 45 asteen kulmassa. No kai se on pääasia että aine on sisällä
Mies oli ihana, hänellä oli urheilutreenit mutta osasi lukea mun pään sisältä sanoja joita en sanonut. Jännitin niitä ampullien avaamisia ja muutenkin sitä piikitystä niin hän kultaisesti jäi mun tueksi vaikka yritin saada häntä lähtemään (ajatuksella molempien ei tarvi kärsiä). Ja kyllähän musta tuntui kivalta että hän jäi, pieni ele mutta osoittaa mulle että hän on ihan yhtä tosissaan tässä kuin minäkin vaikka ei joudukaan ottamaan pistoksia. Hän avasi sitten tosiaan ne ampullit ja toinen meni kuin menikin rikki. Onneksi ei sentään mennyt lasia sinne sisälle...
Nyt on ihanan vapaa olo kun ei tarvi enää pistää. Olin aamulla ultrassa ja siellä näkyi 5 yli ja lähellä 20mm solua, yksi jopa 24 josta lääkäri sanoi että voi olla liian iso (mitä sitten tapahtuu?). Ja sitten 3-4 oli siinä 14-16 mutta ne ilmeisesti ovat liian pieniä
Täytyy myöntää että olen vähän pettynyt että pienemmät eivät olleet ehtineet kasvaa koska eikös se niin ole että kaikissa rakkuloissa ei kuitenkaan ole solua tai niitä ei muuten vaan saa. Eli todella skeptisenä täällä ollaan ja iso pelko on että ne eivät hedelmöity vaikka jotain saalista olisikin.
No ei kannata miettiä enempää nyt tässä vaiheessa, päivä kerrallaan...
Yksi ongelma mulla on vielä se että meillä on tosiaan 350 km matkaa klinikalle niin olen vielä kahden vaiheilla jäänkö hotelliin siirtoon asti vai tulenko kotiin ja sitten vaikka junalla tai omalla autolla mahdolliseen siirtoon takaisin. Helpompi olisi jäädä hotelliin mutta pelottaa olla yksin sitten jos on kovasti kipeä koska mies ei pysty jäämään. Mutta pitää mietiskellä...
Tsemppiä kaikille, toivotaan piakkoin tähän ketjuun ekoja plussia!