Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No vasta oli se ennuste, että edessä taas kylmä ja luminen talvi... kuka sitten mitäkin sammakkoennustusta uskoo.
Mutta jos pitää valita kireät pakkaset vai loska niin loska voittaa mennen tullen.
IHANAAAAAAAA =) Aivan ihanaa, jos näin tulee olemaan!! Olen nauttinut tästä lämpimästä syksystäkin täysin rinnoin. Ois loistavaa, jos tänne etelä-lappiinki tulis loskatalvet, kuten BriteissäEn kaipaa pakkasta yhtään!
Minä en erityisemmin pidä siitä, että räntää viuhtoo taivaalta, on loskaa polviin asti, ja on niin pimeää ettei ulkona eteensä näe vaikka miten olisi katuvalot päällä.
Mun mielestä talvella saisi olla lunta sopivasti, ja pikkupakkasta sopivasti. Pääsisi lapset hiihtämään, luistelemaan ja pulkkailemaan. Pääsisi itse lenkille ilman että kahlaa loskassa. Olisi valoisaa ja kaunista.
Kylmää talvea ennusti eurooppalaiset meteorologit, ovat aiemminkin osuneet ja tietävät taatusti paremmin kuin jenkit.