Edessä lämmin talvi! JES!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh! Viiden asteen pakkanen ja lumi olisi sellainen ihanteellinen keli. Märkä loska ei oikein innosta. No onpa ainakin sitten kaikille noille uusille gore-tex kengille käyttöä, etten turhaan ole ostellut.

[QUOTE="vieras";24890645]Höh! Viiden asteen pakkanen ja lumi olisi sellainen ihanteellinen keli. Märkä loska ei oikein innosta. No onpa ainakin sitten kaikille noille uusille gore-tex kengille käyttöä, etten turhaan ole ostellut.[/QUOTE]

Niin olisikin!

Mutta jos pitää valita kireät pakkaset vai loska niin loska voittaa mennen tullen.

Mun mielestä tuossa jutussa luki että lämpimämpi kuin viime talvet. Eli ei se välttämättä tarkoita loskaa. Jos viime talvena oli paljon -20 päiviä, niin nyt ne oliskin vaan -10. Ei välttämättä heti loskasäitä.

IHANAAAAAAAA =) Aivan ihanaa, jos näin tulee olemaan!! Olen nauttinut tästä lämpimästä syksystäkin täysin rinnoin. Ois loistavaa, jos tänne etelä-lappiinki tulis loskatalvet, kuten Briteissä :) En kaipaa pakkasta yhtään!

mä ottaisin mielelläni samanlaisen talven ku viime talvi. Ei mitään loska kelejä. Sehän oliskin kivaa kun ollaan just muutettu uuteen taloomme ja piha vielä tekemättä. Kiva ku muksut sitte tuolla loska kelissä pyörii mullan seassa, yöks...

Minä en erityisemmin pidä siitä, että räntää viuhtoo taivaalta, on loskaa polviin asti, ja on niin pimeää ettei ulkona eteensä näe vaikka miten olisi katuvalot päällä.

Mun mielestä talvella saisi olla lunta sopivasti, ja pikkupakkasta sopivasti. Pääsisi lapset hiihtämään, luistelemaan ja pulkkailemaan. Pääsisi itse lenkille ilman että kahlaa loskassa. Olisi valoisaa ja kaunista.

Mutta jos pitää valita kireät pakkaset vai loska niin loska voittaa mennen tullen.

Juustiisa näin!
Aina kun minä valitan kylmästä runsaslumisesta talvesta ja toivon mieluummin loskaa, räntää ja pimeyttä, niin ihmiset katsovat minua kuin jotain hullua :D

Minusta on ihan sama vaikka ulkona olisikin loskaa ja pimeyttä, itse olen sisällä koko ajan, paitsi työmatkoilla. Ja silloin toivon ettei olisi liian kylmä (ikkunat raapattava) eikä liukasta.

Lenkillekin menen mieluummin loskassa kuin liukkaalle jää- ja lumipohjalla. Ja tarpominen metsässä reiteen saakka olevassa lumessa ei ole kovinkaan kivaa sekään. Tosin koira (energiaa kuin duracell-pupussa) ainakin väsyi :D

Minä en erityisemmin pidä siitä, että räntää viuhtoo taivaalta, on loskaa polviin asti, ja on niin pimeää ettei ulkona eteensä näe vaikka miten olisi katuvalot päällä.

Mun mielestä talvella saisi olla lunta sopivasti, ja pikkupakkasta sopivasti. Pääsisi lapset hiihtämään, luistelemaan ja pulkkailemaan. Pääsisi itse lenkille ilman että kahlaa loskassa. Olisi valoisaa ja kaunista.

Näin just:) Vähän vähemmän lunta kuin viime talvena. Alkoi vähän lopputalvesta kyllästyttää, kun esim. puistoihin ei päässyt ollenkaan moneen kuukauteen. Vaikka pulkkailu tietysti on kivaa, siihenkin väsyy...tänä vuonna omat lapseni saavat opetella hiihtämään ja luistelemaan!:)

Yhteistyössä