Ei, ei ei taas kylmää talvea...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Älkää aina ruikuttako pienistä pakkasista.25-30 ihan sopiva talveksi. :)

No eihän tuo vielä mikään järjetön pakkanen ole, mutta kun viime talvi ja sitä edellinen oli vielä kylmempi.
Ei kiitos, sähkölaskut aivan älyttömät vaikka takassa pitää päivittäin tulta. Juoksulenkit saa unohtaa kun ottaa niin henkeen.

Muistan talven, jolloin täällä ei pakkanen käynyt edes alle - 25:n. Pikkupakkaset on jees =)

Aamulla just kirosin ku ekaa kertaa piti raapata ikkunat!! Ei vielä, jooko ei vain vielä. Kai se talvi voi tulla sitte joskus tammikuussa, jos nyt on pakko tulla yleensäkkään??

Ajattele jos LA olisikin joulukuussa, kuten joillain meistä.. :mad:

Nimenomaan, mulla on joulupäivänä laskettu aika ja vielä kaksoset tulossa! Esikoistakin pitäisi jotenkin viihdyttää... kaatuu seinät kun ei pääse ulos ja kun pitää sisälläkin pukea lapset toppavaatteisiin. Meillä sisällä vetää (lattialla kun on niin tuntee viiman) ja on niin kylmä, etenkin päiväsaikaan, vaikka ollaan satoja kertoja taloyhtiölle valitettu ettei meillä patterit ilmauksista yms. huolimatta lämpiä, niin asian eteen ei tehdä mitään.

Mullon tammikuussa laskettu aika enkä mä jaksa mitää kauhuskenarioita aatella.. :D Mies saa sit hoitaa illasta pojan kanssa ulkoilut ja päiväseltään touhullaan sisällä tai liikutaan autolla kyläilee tms.. :)

Meillä esikoinen syntyi 2009 marraskuussa ja pakkaset alkoivat heti 2vk syntymästä.. tuli melkolailla vähän sitten ulkoiltua. Me varmaan ollaan sitten kun vauva syntyy päivisin kolmestaan sisällä (ja kauppakeskuksissa ;)) Kyllä se vähän ahdistaa..

Tosin hyvänä puolena voi ajatella kertovansa lapsille tarinoita miten he ovat kylmien lamatalvien lapsia!

Meille on tulossa tammi-helmikuun vaihteen vauva ja kyllä sitä sisällä menee sit siihen asti et pakkaset loppuu. Ollaan viel muuttamassa vanhaan rintamamiestaloon, että varmasti jostain seinän raosta vetää ja on kylmä. Pikkasen urheulihenkeä ni eiköhän siitäkin selvitä. Talvi on kiva kun on kunnon talvi, sellaset vesisade loskatalvet on ihan syvältä.

Yhteistyössä