Ebola-tartuntojen määrä tuplaantuu joka kolmas viikko ja neekerit katkovat Ebola-valistajilta kurkut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja semmosta sano
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän se niin on että kaikenmaailan somali neekerit kun suomeen pääsee niin ne myös meihin tartuttaa ebolan.lisää vaan pitäis niitä mokkamunia ottaa tänne.ei vitussa,vaan kuula kalloon tai sitten räsäsen luokse asumaan.,enough said!
 
Vähän turhalle noiden auttaminen tuntuu. Sanoisin, että rajat kiinni ja kaikki länsimaalaiset pois sieltä.
On se kyllä kumma, että jengi lähtee täältä auttamaan oman henkensä uhalla ja sitten nuo vetää kurkut auki. Ihan sairasta.
 
Ebola-tartuntojen määrä on lähtenyt eksponentiaaliseen kasvuun. Se tarkoittaa, että jos/kun tautia ei kyetä pysäyttämään nykyisillä alueilla (vaatisi valtavan määrän rahaa ja suuren maantieteellisen alueen eristämisen), se leviää ennen pitkää Afrikan miljoonakaupunkeihin ja sisällissotaa käyviin maihin. Kun se saavuttaa Intian, tilanne on jo katastrofaalinen.

Pahimmissa skenaarioissa yli puolet koko ihmiskunnasta menehtyy. Kehitys on hyvin nopeaa nyt ja vuoden loppuun mennessä tartuntoja on jo yli miljoona, tammikuun loppuun mennessä kaksi mlijoonaa, sitten neljä, kahdeksan, kuusitoista... Toimia pitäisi nyt. Heti.
 
Ebola-tartuntojen määrä on lähtenyt eksponentiaaliseen kasvuun. Se tarkoittaa, että jos/kun tautia ei kyetä pysäyttämään nykyisillä alueilla (vaatisi valtavan määrän rahaa ja suuren maantieteellisen alueen eristämisen), se leviää ennen pitkää Afrikan miljoonakaupunkeihin ja sisällissotaa käyviin maihin. Kun se saavuttaa Intian, tilanne on jo katastrofaalinen.

Pahimmissa skenaarioissa yli puolet koko ihmiskunnasta menehtyy. Kehitys on hyvin nopeaa nyt ja vuoden loppuun mennessä tartuntoja on jo yli miljoona, tammikuun loppuun mennessä kaksi mlijoonaa, sitten neljä, kahdeksan, kuusitoista... Toimia pitäisi nyt. Heti.

:O
 
Mie en käsitä miksei noita lentoreittejä suljeta? Ja miksi noita hölmöjä avustustyöntekijöitä päästetään tuonne? Sama sen ISIS-järjestön kanssa. Mitä hittoa ne valkoiset menevät sinne sodan keskelle? Sitten on niiiin hirveetä kun siellä teloitetaan niitä. Joo o, oliko pakko mennä?

Suomen tai edes EU:n nyt on ehkä hankala sulkea ebola-maiden rajat, mutta hemmetti, pakkohan noita on jotenkin voitava estää. Ei päästetä niitä mamuja ja marttyyri-hörhöjä palloilemaan maiden välillä. Joko menevät sinne ja pysyvät siellä, tai sitten eivät mene ollenkaan.

JA maksavat sitten hitto vie kans ne kuljetus- ja sairaalakustannukset itse jos sen taudin kanssa on tänne tultava!
 
Kamala tapaus, mutta tuommoisia nuo foliohatut pahimmillaan ovat.

Jos Suomessakin, missä on yhdeksänvuotinen peruskoulu, osa porukasta uskoo että rokotukset ovat lääketehtaiden salajuoni ja ravitsemussuositukset THL:n keino kiusata kansaa, niin onko se ihmekään, että kouluttamattomat liberialaiset näkevät ajallisen yhteyden ebolan ja avustustyöntekijöiden tulon välillä ja vetävät omat johtopäätöksensä epidemian synnystä. Varsinkin kun Ebola on kadonnut Afrikasta monta kertaa mutta säilynyt USAn labroissa.
 
Olisi ryhdyttävä viipymättä toimiin ja rajoitettava matkustelua kovalla kädellä. Ellei mitään radikaalia tehdä, käsissämme on suurin ihmiskuntaa kohdannut katastrofi.
 
Laittamalla rajat kiinni noihin maihin joissa ebolaa on nyt olisi vielä mahdollisuus että suuri osa maapallosta säästyisi taudilta, mutta ei sellaisiin ratkaisuihin näytä löytyvän halua.
Miten olette ajatelleet toimia kun Suomesta löytyy ensimmäien ebolapotilas?
 

Yhteistyössä