Olen nussinut ainakin 40 naista todistetusti ja muistin mukaan. En usko että joka kolmas saa pelkästään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies"

Vieras
Pitkä aloitus teksti, niin no, olen nussinut ainakin neljääkymmentä naista osaa selvästä päästä ja osaa kännissä, kumppanit mukaan lukien, tarkempaa tietoa ei ole miten ollaan kännissä oltu tai selvinpäin. IL-tutkimuksen mukaan joka kolmas saa orgasmin kun vaan panee, tiedän tapauksia joita vaan panee niin ihan varmasti saavat orgasmin, sitä en epäile. Onko nyt käynyt vaan niin hassusti että minulle on sattunut just niitä väliin putoajia kun ei varmasti ole joka kolmas saanut pelkästään panemalla sitä orgasmia, on tarvinnut tehdä muutakin että supistelee. Uskotteko te että voisi oikeasti olla tuo tutkimus totta?
Itse epäilen ihan empiirisen tutkimuksen kautta tuota tutkimusta. 10 tietä hyvään orgasmiin | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

-monta eri kohtaa tuolla on mutta tuo pisti ihmetyttämään. :confused:

Ehkä olet huono sängyssä? :D

Minä saan "ihan vain panemalla", tosin tunnen itseni hyvin ja ohjailen seksin niin, että saan. Vaihdan hieman asentoa, kulmaa tms. että osuu oikeaan kohtaan, pitää myös itse olla aktiivinen.

Tuo on ihan selvää että pano kulmaa vaihdetaan, ei toimi ylös-alas-ylös-alas.. Pitää osata kierrättää ja tahtia määräillä.
En usko että olisi koon puolesta ongelmaa, nythän ei ole kyse yksittäisestä tapauksesata vaan useammasta.
Kyllä jokainen on varmasti hymy suussa ja iloinen mieli päässä lähtenyt ja ollaan tavattu uudestaan, seurustelemaan kun en ala niin tää on niin tätä. :(

no mä olen se, joka ei saa. jo olen kokeillut monta ukkoa, ehkä kahden kanssa olen saanut yhdynnässä. Kaikkien kanssa sitten jollain muulla konstilla.

Eikä ole kamalaa. mä tykkään käydä kädellä ja tehdä sen suihkussa. Silloin saan isoja (mutta en ole kertonut miehelleni tästä hobbysta). Se nyt vaan on semmosta. no big deal.

Yhteistyössä