E-pilleri merkin vaihto sai aikaan helvetin

  • Viestiketjun aloittaja inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti
tietokirja
Asiahan on niin yksinkertainen että välivuodot, limakalvo kuivuus sekä ärsytystilat ja virtsateiden tulehdukset eivät johdu mistään ehkäisypillerin täyteaineesta tai lisäaineesta. Vaan niistä hormoneista!!! ap: lla on epäsopivat pillerit.
 
"pirjo"
Kokeileppa nyt ainakin vaihtaa lääkäriä johonkuhun pätevämpään.. Ja ehkä ihan oikeasti voisit nyt joksikin aikaa lopettaa nuo pillerit niin sais kroppas palautua edes jotenkin tuosta hormonisekamelskasta mitä on. Sitten kun paikat kunnossa niin voit aloittaa ehkä ne vanhat taas. Ja emättimen phta saa tasapainoon sellaisilla emätinkapseleilla, en nyt muista merkkiä mutta niitä saa ihan apteekista. Käytän itse joskus kun tuntuu että tulee "hajuhaittoja" menkkojen jälkeen.
 
ap.
Mutta mitähän se kroppa sitte tuumaa kun yhtäkkiä lopetan pillerit??? Oon niitä kuitenkin tosi pitkään käyttänyt. Voihan koko tilanne mennä lopettamisesta vielä huonommaksi.
 
"vvv"
Määkin luulen, ett ei se lopettaminen auta, sitähän sanotaan ett pillereiden lopettamisen jälkee menee puoli vuotta ett kroppa saa oman rytmin takas
Ja sithän taas alottais ne pillerit, ja kroppa ois taas sekasin.

Onks kunnon tyhjennysvuotoa tullu vielä ollenkaa...?
 
"paula"
[QUOTE="a.p";30795662]Penisilliinit ja kefalosporiinit ovat aiheuttaneet anafylaksian. Alkoholijuomista nokkosihottumaa ja huulteen/kasvojen turpoamista. muita allergioita ei ole.[/QUOTE]

Muistatko, oliko joku merkki noista esimerkiksi:
Fimea
 
"a.p"
[QUOTE="paula";30797462]Muistatko, oliko joku merkki noista esimerkiksi:
Fimea[/QUOTE]

Sain sen reaktion teini iässä ja lääke oli sillon nimeltä Orakef. Vaikuttava aine kefaleksiini. Eli vissiin sama ku nykyinen kefexin. Mutta koska tuosta on aikaa jo kohta 15-vuotta niin lääkkeen apuaineet on voineet olla aivan erilaiset ku mitä ne nyt on.
 
"a.p"
[QUOTE="vvv";30797222]Määkin luulen, ett ei se lopettaminen auta, sitähän sanotaan ett pillereiden lopettamisen jälkee menee puoli vuotta ett kroppa saa oman rytmin takas
Ja sithän taas alottais ne pillerit, ja kroppa ois taas sekasin.

Onks kunnon tyhjennysvuotoa tullu vielä ollenkaa...?[/QUOTE]

Vuoto muuttui pe-la todella runsaaksi joten oletan että tämä nyt meneillään oleva runsas vuoto on tyhjennysvuoto.
 
"a.p"
Soitin sitten tänään yksityiselle gynelle jolla yleensä olen vuosia asioinut. Nyt vaan en enää pitkään aikaan ole hänen vastaanotolla käynyt kun olen muuttanut eri paikkakunnalle. Kävi tuuri ja sain soittoajan jo iltapäivälle. Ei hänkään oikein osannut sanoa mitä on tapahtunut ja miksi mun keho on regoinut merciloniin tuolla tavalla. Sain nyt sitten ohjeeksi lopettaa Cilestit jotka kerkesin jo aloittaa uudelleen mercilonin jälkeen. Tilalle määrättiin nyt microgynon jotka pitäis aloittaa nyt heti. Niissä on kuulemma vahvempi keltarauhashormoni joten vuodon pitäis pikkuhiljaa loppua. Huonompi homma on toki se nyt että ehkäisytehosta ei oo varmuutta nyt kun on tuollainen kesken kaiken vaihdettu microgynoniin. No pääasia että tää vuoto loppuis..

Otin eka microgynonin tänään 15 aikaan.. nyt jo vähentynyt vuodon määrä... toivottavasti tää nyt tästä järjestyy.

Toisaalta sain vaan 3kk pituisen reseptin noihin microgynoneihin. Tiedä sitte mitä sen jälkeen... mitkä pillerit sitten?
 
löytyikö sopiva
Soitin sitten tänään yksityiselle gynelle jolla yleensä olen vuosia asioinut. Nyt vaan en enää pitkään aikaan ole hänen vastaanotolla käynyt kun olen muuttanut eri paikkakunnalle. Kävi tuuri ja sain soittoajan jo iltapäivälle. Ei hänkään oikein osannut sanoa mitä on tapahtunut ja miksi mun keho on regoinut merciloniin tuolla tavalla. Sain nyt sitten ohjeeksi lopettaa Cilestit jotka kerkesin jo aloittaa uudelleen mercilonin jälkeen. Tilalle määrättiin nyt microgynon jotka pitäis aloittaa nyt heti. Niissä on kuulemma vahvempi keltarauhashormoni joten vuodon pitäis pikkuhiljaa loppua. Huonompi homma on toki se nyt että ehkäisytehosta ei oo varmuutta nyt kun on tuollainen kesken kaiken vaihdettu microgynoniin. No pääasia että tää vuoto loppuis..

Otin eka microgynonin tänään 15 aikaan.. nyt jo vähentynyt vuodon määrä... toivottavasti tää nyt tästä järjestyy.

Toisaalta sain vaan 3kk pituisen reseptin noihin microgynoneihin. Tiedä sitte mitä sen jälkeen... mitkä pillerit sitten?
 
löytyikö sopiva
Soitin sitten tänään yksityiselle gynelle jolla yleensä olen vuosia asioinut. Nyt vaan en enää pitkään aikaan ole hänen vastaanotolla käynyt kun olen muuttanut eri paikkakunnalle. Kävi tuuri ja sain soittoajan jo iltapäivälle. Ei hänkään oikein osannut sanoa mitä on tapahtunut ja miksi mun keho on regoinut merciloniin tuolla tavalla. Sain nyt sitten ohjeeksi lopettaa Cilestit jotka kerkesin jo aloittaa uudelleen mercilonin jälkeen. Tilalle määrättiin nyt microgynon jotka pitäis aloittaa nyt heti. Niissä on kuulemma vahvempi keltarauhashormoni joten vuodon pitäis pikkuhiljaa loppua. Huonompi homma on toki se nyt että ehkäisytehosta ei oo varmuutta nyt kun on tuollainen kesken kaiken vaihdettu microgynoniin. No pääasia että tää vuoto loppuis..

Otin eka microgynonin tänään 15 aikaan.. nyt jo vähentynyt vuodon määrä... toivottavasti tää nyt tästä järjestyy.

Toisaalta sain vaan 3kk pituisen reseptin noihin microgynoneihin. Tiedä sitte mitä sen jälkeen... mitkä pillerit sitten?
 
vierailija
En tiedä meni sitte taas seksielämä katkolle. Ku vihdoin saatiin se taas herätettyä henkiin... Ärsyttävää pitää kai löytää joku muu lääkäri ku ei tää nykyinen tunnu ymmärtävän mitään. Ei antanu uutta reseptiä niihin vanhoihin. Tukki sitte jotain ihan muuta taas matalahormonista
Paras ehkäisyhän onkin se, että ei harrasta seksiä ollenkaan kun halut menee tai muuten on niin vaikeaa.
 

Yhteistyössä