Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Tjaah, mä ihmettelinkin et miks kävijälaskurissa on selvä piikki tän päivän kohdalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Tjaah, mä ihmettelinkin et miks kävijälaskurissa on selvä piikki tän päivän kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Tjaah, mä ihmettelinkin et miks kävijälaskurissa on selvä piikki tän päivän kohdalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Tjaah, mä ihmettelinkin et miks kävijälaskurissa on selvä piikki tän päivän kohdalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:mutta minä minä minä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ohhoh. Melkoiselle listalle olenkin päätynyt
. Pitää nyt erikseen mainita että ihan vaan irc- galleriapinoon ilmoittauduin enkä suinkaan mihinkään "tahdon tietää olenko pantava"-pinoon.
Vaan eipä silti, näemmä on kaveri valinnut musta 8 vuotta vanhan kuvan, että SILLOIN näemmä olis käynyt Duden kanssa flaksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:mutta minä minä minä!!!
sua panisin. Senki kiihoke.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kylläpä akat alkoi napsahteleen
![]()
![]()
NiinpäPitäiskö nyt tähän väliin mainita, että kyllähän minä olisin listaykkönen, mutta kun mun kuvaa ette oo nähneet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Tjaah, mulla ei ole kuvia galleriassa mutta tiedän että unelmamieheni 160cm pitkä pikkumunainen möhömahapallopääpoika Dude kyllä kelpuuttaisi mut panokaverikseen. B)![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Tjaah, mulla ei ole kuvia galleriassa mutta tiedän että unelmamieheni 160cm pitkä pikkumunainen möhömahapallopääpoika Dude kyllä kelpuuttaisi mut panokaverikseen. B)![]()
![]()
![]()
Betty how was your trip!?
Ja tottakai kelpuuttasin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihana katsella:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kylläpä akat alkoi napsahteleen
![]()
![]()
NiinpäPitäiskö nyt tähän väliin mainita, että kyllähän minä olisin listaykkönen, mutta kun mun kuvaa ette oo nähneet
![]()
Ei voi uskoo ennenkuin näkee ja susta en oikein usko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turkilmas oli tosi erilaisen näköinen joka kuvassa.
Yo kuva oli kyllä kaunis!