Dude-76:n "panisin" top 5 -lista.(irc-pinon pohjalta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Tjaah, mä ihmettelinkin et miks kävijälaskurissa on selvä piikki tän päivän kohdalla.
:D

Mulla ei onneks oo kävijälaskuria kun en noita sivuja pahemmin yleensäkään käytä. Eikä ollut tullut mitään kommenttejakaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.

Älä viitti, Oon one in a million!

Kuinka monella 160-senttiä pitkällä pikkumunasella möhömahapallopääpojalla on näin isot jutut!?
Ai nii netissähän ne just tosiaan muutki samanlaiset on....
:ashamed:

ps. mul o yli 20cm kulli.
:saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ohhoh :o . Melkoiselle listalle olenkin päätynyt :o . Pitää nyt erikseen mainita että ihan vaan irc- galleriapinoon ilmoittauduin enkä suinkaan mihinkään "tahdon tietää olenko pantava"-pinoon.

Vaan eipä silti, näemmä on kaveri valinnut musta 8 vuotta vanhan kuvan, että SILLOIN näemmä olis käynyt Duden kanssa flaksi :laugh: :laugh:

No se kuva oli vaan se jota viimeks katoin. Tykkäsin eniten siitä oletuskuvasta. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Tjaah, mulla ei ole kuvia galleriassa mutta tiedän että unelmamieheni 160cm pitkä pikkumunainen möhömahapallopääpoika Dude kyllä kelpuuttaisi mut panokaverikseen. B) :whistle: :laugh: :D

Betty how was your trip!? :)

Ja tottakai kelpuuttasin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Tjaah, mulla ei ole kuvia galleriassa mutta tiedän että unelmamieheni 160cm pitkä pikkumunainen möhömahapallopääpoika Dude kyllä kelpuuttaisi mut panokaverikseen. B) :whistle: :laugh: :D

Betty how was your trip!? :)

Ja tottakai kelpuuttasin. ;)

Trip was very hot, kiitos kysymästä!!! B)
Jopa rusketusraitoja löytyy!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ihana katsella:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:laugh: Kylläpä akat alkoi napsahteleen :laugh: :D

Niinpä :laugh: Pitäiskö nyt tähän väliin mainita, että kyllähän minä olisin listaykkönen, mutta kun mun kuvaa ette oo nähneet :laugh:

Ei voi uskoo ennenkuin näkee ja susta en oikein usko.

Mie uskon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turkilmas oli tosi erilaisen näköinen joka kuvassa.
Yo kuva oli kyllä kaunis!

Mä oon tosi eri näköinen koko ajan :saint: . Se yo-kuva on kaukainen muisto vain (otettu vuonna 2000) ja muut on otettu n. puolen vuoden sisällä pari vuotta sitten. Kolmenkympin kintaalla siis ja kriisin kanssa B) . Permiskuvissa on 29-vuotissyndet ja risteilijäkuvat on otettu n. puoli vuotta niiden jälkeen.

Profiilissa on tämän hetkinen kuva =)

Yhteistyössä