Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:OHO!!!ihan heti en kuvitellut "pääseväni" tähän listaan
![]()
Myymää otetaanko kahvitauolla kissatappelu kumpi saa ton duden![]()
![]()
![]()
No eikä mihinkään kahville odoteta, niittikone on tulossa jo sermin sillepuolelle![]()
vinoile vaan,mä potkin pöydän alta sun kaikki johdot irti että taas saat hajoitettua yhden koneen LISÄÄ![]()
![]()
HILJAA SIELLÄ! Enhän MINÄ sitä rikkonut, kun... se vaan meni rikki! ihan noin vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:OHO!!!ihan heti en kuvitellut "pääseväni" tähän listaan
![]()
Myymää otetaanko kahvitauolla kissatappelu kumpi saa ton duden![]()
![]()
![]()
No eikä mihinkään kahville odoteta, niittikone on tulossa jo sermin sillepuolelle![]()
vinoile vaan,mä potkin pöydän alta sun kaikki johdot irti että taas saat hajoitettua yhden koneen LISÄÄ![]()
![]()
HILJAA SIELLÄ! Enhän MINÄ sitä rikkonut, kun... se vaan meni rikki! ihan noin vain![]()
Joopa joo,sä datasit liikaa ja liian nopeella tahdilla niin alko siks kone sauhuamaan ja meinattiin kuolla häkä myrkytykseen kaikki täällä töissä!
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kylläpä akat alkoi napsahteleen
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Ei kyllä yhtään ole. Nätti koko tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Nätti on, mutta iso nenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Pyh. Just sopiva nenä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Makuasia. Minun mielestä liian kyömy ja iso nenä noin pikkuruiselle ja sievälle naiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja MiesJumalanArmosta:Noista ainoastaan viimeinen viehätti. Tuo yo-lakissaan oleva. Verevä, tumma, sielukas.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja MiesJumalanArmosta:Noista ainoastaan viimeinen viehätti. Tuo yo-lakissaan oleva. Verevä, tumma, sielukas.
Voi niitä aikoja :heart: . Nykyään oon nätisti sanottuna rehevä ja tumma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Pyh. Just sopiva nenä.
Makuasia. Minun mielestä liian kyömy ja iso nenä noin pikkuruiselle ja sievälle naiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja MiesJumalanArmosta:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja MiesJumalanArmosta:Noista ainoastaan viimeinen viehätti. Tuo yo-lakissaan oleva. Verevä, tumma, sielukas.
Voi niitä aikoja :heart: . Nykyään oon nätisti sanottuna rehevä ja tumma![]()
Muutkin kuvat hyviä. Olet erittäin kaunis nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:Onpa sulla... ööö.. "tavallinen" maku...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Pyh. Just sopiva nenä.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Pyh. Just sopiva nenä.
Tää on kato ku kaikista pitää kaivaa joku neatiivinen asia esiin..
perus palstaa siis :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perhoinen84:lla on liian iso nenukka noin sievään päähän.
Pyh. Just sopiva nenä.
Tää on kato ku kaikista pitää kaivaa joku neatiivinen asia esiin..
perus palstaa siis :snotty:
Kaikkien pitäis olla samanlaisia ja täydellisiä,Ei saa olla pyöreä,ei iso nenäinen,ei pieni nenäinen,ei liian laiha,ei liian vaalea,ei liian tumma...jne...