Ä
äikänope myös
Vieras
Hienot vaatteet, ja onnea valmistumisesta!
Oon kuullut samaa vanhemmilta ihmisiltä, siis ettei ope vois olla esim. farkuissa mut antaa heidän olla sitä mieltä. jakkupukuun, ei ikinä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ooteetä:pistitkö sä poikas kuvaamaan, kun on otettu niin matalalta?
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja ooteetä:pistitkö sä poikas kuvaamaan, kun on otettu niin matalalta?
En, mies kuvas vaappuja lattialla ja mä tälläsin itteni linssin eteen, että kuvaas muakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ooteetä:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja ooteetä:pistitkö sä poikas kuvaamaan, kun on otettu niin matalalta?
En, mies kuvas vaappuja lattialla ja mä tälläsin itteni linssin eteen, että kuvaas muakin.
ai jaa. mie en ilkeis missään nimessä pyytää miestä kuvaamaan mua palstalle!itse siis käyttäisin tuohon hommaan kersoja..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kuulostaa käheeltä!!![]()
Saattaa olla, että anoppi järkyttyy![]()
Sekin olis käheetä![]()
Hitsi vaan kun mun tatska ei ehdi noihin juhliin... olis niin näkemisen arvoinen sen (ja muidenkin) ilme, kun olisi maisteri hopeahousuissaan ja tatskassaan vastassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kuulostaa käheeltä!!![]()
Sekin olis käheetä![]()
Hitsi vaan kun mun tatska ei ehdi noihin juhliin... olis niin näkemisen arvoinen sen (ja muidenkin) ilme, kun olisi maisteri hopeahousuissaan ja tatskassaan vastassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kuulostaa käheeltä!!![]()
Sekin olis käheetä![]()
Anteeksi nyt, mutta mikä ihmeen käsitys sinulla on maistereista? Onko ne sinun mielestäsi jotain ylempää kastia, joka ei tavalliseen juhla-asuun voi pukeutua, saati ottaa tatuointia? Kylläpä on erikoinen ajatusmaailma. Ja nuo housuthan on ihan juhlahousut. Nyt vähän naurattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kuulostaa käheeltä!!![]()
Sekin olis käheetä![]()
Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä kuulosta. Täällä yliopistolla näkyy jos jonkinmoista maisteria, tohtoria ja proffaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Onnea valmistumisesta! Kivat housut. Pitäisköhän käydä itsekin niitä katsastamassa![]()
Itse laittaisin vielä korkeammat korot mutta mä olenkin sellainen korkokenkäihminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Hyvältä housut ja kengät näyttävät! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?
Sovitin. Ei mahtuneet kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?
Sovitin. Ei mahtuneet kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Sun olis pitäny ottaa sellaset farkkulegginsit, joissa ei siis vetskaria/nappeja tmsMä käytän aina sellasia kun muuten en löytäis mitään pökiä...kaikki jotka istuu hyvin muuten ei mee kiinni...
Noihan on aika tollaset peruspökät mitkä ostit, ihan tyylikkään näköset... olisit ettiny sellaset hopeenväriset glitterlegginsitSiinä olis sit voinu olla vierailla puheenaihetta
![]()