Dodii! Nyt täl olis bilevaatteet!

Hienot vaatteet, ja onnea valmistumisesta! :) Oon kuullut samaa vanhemmilta ihmisiltä, siis ettei ope vois olla esim. farkuissa mut antaa heidän olla sitä mieltä. jakkupukuun, ei ikinä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja ooteetä:
pistitkö sä poikas kuvaamaan, kun on otettu niin matalalta?

En, mies kuvas vaappuja lattialla ja mä tälläsin itteni linssin eteen, että kuvaas muakin :D.

ai jaa. mie en ilkeis missään nimessä pyytää miestä kuvaamaan mua palstalle! :D itse siis käyttäisin tuohon hommaan kersoja.. ;)

pistitkö sä poikas kuvaamaan, kun on otettu niin matalalta?

En, mies kuvas vaappuja lattialla ja mä tälläsin itteni linssin eteen, että kuvaas muakin :D.

ai jaa. mie en ilkeis missään nimessä pyytää miestä kuvaamaan mua palstalle! :D itse siis käyttäisin tuohon hommaan kersoja.. ;)

Ei se tiiä että mä ne kuvat tänne lykkäsin :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kuulostaa käheeltä!! :D

Saattaa olla, että anoppi järkyttyy :D

Sekin olis käheetä :D

Hitsi vaan kun mun tatska ei ehdi noihin juhliin... olis niin näkemisen arvoinen sen (ja muidenkin) ilme, kun olisi maisteri hopeahousuissaan ja tatskassaan vastassa :D

Anteeksi nyt, mutta mikä ihmeen käsitys sinulla on maistereista? Onko ne sinun mielestäsi jotain ylempää kastia, joka ei tavalliseen juhla-asuun voi pukeutua, saati ottaa tatuointia? Kylläpä on erikoinen ajatusmaailma. Ja nuo housuthan on ihan juhlahousut. Nyt vähän naurattaa.

Hitsi vaan kun mun tatska ei ehdi noihin juhliin... olis niin näkemisen arvoinen sen (ja muidenkin) ilme, kun olisi maisteri hopeahousuissaan ja tatskassaan vastassa :D

Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä kuulosta. Täällä yliopistolla näkyy jos jonkinmoista maisteria, tohtoria ja proffaa.

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Anteeksi nyt, mutta mikä ihmeen käsitys sinulla on maistereista? Onko ne sinun mielestäsi jotain ylempää kastia, joka ei tavalliseen juhla-asuun voi pukeutua, saati ottaa tatuointia? Kylläpä on erikoinen ajatusmaailma. Ja nuo housuthan on ihan juhlahousut. Nyt vähän naurattaa.

Juu no ei todellakaan ole :D. Mun anoppi vaan on äärikonservatiivinen - sille on iso asia, että miniä valmistuu maisteriksi :kieh: :kieh: :kieh:. Eikä siihen maailmankuvaan mahdu tatuoinnit B). Ei tässä nyt ole kysymys minun käsityksistäni, vaan heidän, joiden painostuksesta joudun koko himskatin juhlat järjestämään. Nuo housut on järkivalinta siksi, että voin käyttää niitä bilehousuina muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja dffd:

Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä kuulosta. Täällä yliopistolla näkyy jos jonkinmoista maisteria, tohtoria ja proffaa.

No ei olekaan. Mutta anopille se olis järkytys :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Onnea valmistumisesta! Kivat housut. Pitäisköhän käydä itsekin niitä katsastamassa :whistle:

Itse laittaisin vielä korkeammat korot mutta mä olenkin sellainen korkokenkäihminen :D

Niitä oli vielä yhdet jäljellä tääl Jyväskylässä, L-kokoa. Ja juu, tosiaan tiedän, että korkeammat korot näyttäisi paremmalta, mutta en ota sitä riskiä, etten sitten pääse päiväkausiin kävelemään ollenkaan jos tuo jalka kipeytyy. Niin ja kiitos :)!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?

Sovitin. Ei mahtuneet kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Sun olis pitäny ottaa sellaset farkkulegginsit, joissa ei siis vetskaria/nappeja tms :D Mä käytän aina sellasia kun muuten en löytäis mitään pökiä...kaikki jotka istuu hyvin muuten ei mee kiinni...

Noihan on aika tollaset peruspökät mitkä ostit, ihan tyylikkään näköset... olisit ettiny sellaset hopeenväriset glitterlegginsit :D Siinä olis sit voinu olla vierailla puheenaihetta :)

Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?

Sovitin. Ei mahtuneet kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Sun olis pitäny ottaa sellaset farkkulegginsit, joissa ei siis vetskaria/nappeja tms :D Mä käytän aina sellasia kun muuten en löytäis mitään pökiä...kaikki jotka istuu hyvin muuten ei mee kiinni...

Noihan on aika tollaset peruspökät mitkä ostit, ihan tyylikkään näköset... olisit ettiny sellaset hopeenväriset glitterlegginsit :D Siinä olis sit voinu olla vierailla puheenaihetta :)

No olis joo :laugh: :laugh: :laugh: Mut on tuokin jo melko radikaalia, kun valtaosan ajasta mä kuljen kokomustissa.

Uusimmat

Yhteistyössä