K
kukkija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamaa76:Olen samaa mieltä kuin erä: Ei äitiys ole tekosyy olla pitämättä itsestään huolta. Nämä tukka rasvaisena verkkareissa jotenkin luulevat, että ovat parempia äitejä, että meikattu, hoikka farkuissa kulkeva äiti on joténkin absurdisti huonompi äiti. Että ripsarin laitto on lapsen hoidosta pois.
Tai äiti on kiireinen, väsynyt kotiäiti, kuka hoksaa, että ulkoillut lapsi syö ja nukkuu paremmin. Puhumattakaan siitä, että äitikin virkistyy ulkoilusta. Jos lapsella on koliikki, tai lapsi on koko ajan sairas tai jos äiti on yksin lapsen/lasten kanssa yms. yms.
Itse olin niin huono ja mukamas-parempi äiti, että olin ensimmäiset pari vuotta luultavasti zombien näköinen ym. syistä. Ja elä huoli, en katsellut pahalla kaltaisiasi äitejä, vaikka sinä katsoitkin minua, en edes nähnyt sinua. Ja mukava, että olet koko ajan voinut käydä jumpissa jne, minäkin olen käynyt nyt kuin tämä lapsi on vanhempi ja ei koko ajan sairaalassa.
Se kun on muutenkin aika pinnallista arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella, eikös vaan.