diane nova

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
söin aikoinani Diane Novaa varmaankin yhteensä 10 vuotta ja kyllä auttoi huonoon ihoon kasvoissa ja yläselässä. Aina kun pidin taukoa, niin finnitkin palasi parissa kuukaudessa. Minulla on ihotyyppi johon tuli finnejä vielä lähellä neljääkymmpiäkin. Toinen hyvä puoli Diane Novassa oli, että heikensi samalla myös ihokarvoitusta niin, ettei säärikaroja tarvinnut koskaa ajaa kun niitä ei käytännössä ollut. Huonoa on se, että tässä valmisteessa on ilmeisesti aika tuhti annos hormoneja uusiin verrattuna, joten lipido saattaa kyllä kärsiä. Senpä takia lääkärini suositteli minulle siirtymistä vastaavaan mutta vähähormonisempaan (?) Jasmineen.

Minulla on myös ollut pari vuotta käytössä Diane Novat ja hyvät ne kyllä olivat. Ei ollut finnejä naamassa ja totta tosiaan karvoitustakin paljon vähemmän :whistle:

Mutta niin kuin edellinen vastaaja jo sanoi, niillä saattaa olla vaikutusta niin kuin mullakin pillereillä, libidoon. Itsellä ei pillereiden aikana haluja hirveästi ilmennyt. Se onkin yksi syy, minkä takia ne lopetin. Mutta mielestäni Yasmin on aika uusi merkki markkinoilla, jonka pitäisi auttaa akneen.

itse sain 16 vuotiaana diane nova reseptis nimen omaan aknen hoitoon. Hyvin auttoi, ja parin vuoden päästä lääkäri käski vaihtaa yasmineen. Finnit pysyivöt poissa silläkin, samoin nuva ring -ehkäisyrenkailla, joissa on vielä vähemmän hormonia kuin yasminessa. Ehkäisyn pois jättämisen jälkeen näppylät kyllä palasivat, mutta mitäpä sitä ei kärsisi vauvansa eteen... :D

kuinka kauan olette syönyt diane novaa,ennenkuin on auttanut akneen?olen syönyt 5kk,ja akne ruvennut vain "riehumaan" kasvoilla pahemmin.eli ei vielä mitään apua.päinvastoin.enää ei ole niin pahasti kuvottanut kuin pillereitä aloittaessa.muilla samanlaista?

Yhteistyössä