kävin tuossa sokerirasitus kokeessa ja tulokset oli paasto 4,9 ja 2h arvo oli 11,4. Terkkari ei osannut noista lukemista oikein mitään sanoa. Joten täytyy ens viikolla soittaa diabeteshoitajalle. Mutta mitähän nuo arvot sit kertoo? Sen tiedän että toi paastoarvo ei ole korkea mutta toi 2h arvo sit on. Tietääkö kukaan???