V
"vieras"
Vieras
Tänään tuli tulokset ja paasto ja 1h arvo koholla.. Paasto oli 5,6 ja 1h arvo 9,5. Itkettää, vaikka eipä tämä yllätys ollut, kun esikoisestakin oli, mutta silloin oli vain paastoarvo rajoilla.. Voiko noista lukemista päätellä jotain, esim. ruokavaliohoidon onnistumisen tai insuliinin suhteen?