:D voi mua....

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:laugh: :laugh: ja aamulla nauratta sekä ei nauratta kun karapulaa on kova.
En muista edes mitä puhuin miehelle mutta muistan että kiroilin kännissä ja yritin hastaa riita hänen kaa:xmas:
Hän heräteli mua aamulla kun halusi otta tietokonen ja mä nukahdin sängyssä sen päällä :snotty:
Nyt pidän vuos tauko |O semmosta se tekee kun yritä imuroida kaikki juomat |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mikä on krapula :o
tarpeeks treenannu en kärsi :whistle: :D

:laugh: :D

eli kossuu tequilaa viskii niin et silmis näkyy tähtii :D

:x ei kiitos,mä join eilen tarpeeks konjakkia ja se meni jo kuin vesi,kun olin kännissä ennen kuin ihan ihaaa olo tuli :x

mutta kännissä ei ole kiva olla töissä,kun tuntu että aika menee niin äkkiä,sekä ei niin hyvää rahaa,vaikka lauantai oli niin mulla on vain 3sata :kieh:

justhan sä kehuit kuinka tienaat parhaiten niin että muut tytöt on sulle kateellisia. Ja sitä ennen saatiin lukea kuinka huonosti tienaat muihin verrattuna...
Et pysy itekään enää jutuissas kärryillä, oikein ällöttää tuommonen huomionkipee narsisti joka luulee kaikkien olevan vaan kateellisia itselleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
mutta kännissä ei ole kiva olla töissä,kun tuntu että aika menee niin äkkiä,sekä ei niin hyvää rahaa,vaikka lauantai oli niin mulla on vain 3sata :kieh:

justhan sä kehuit kuinka tienaat parhaiten niin että muut tytöt on sulle kateellisia. Ja sitä ennen saatiin lukea kuinka huonosti tienaat muihin verrattuna...
Et pysy itekään enää jutuissas kärryillä, oikein ällöttää tuommonen huomionkipee narsisti joka luulee kaikkien olevan vaan kateellisia itselleen!

lue että kännissä ei ole kiva töissä,kun mä puhun enenmmän kuin teen töitä ja aika menee niin äkkiä ;)
T:Narsisti

Hyi..yöks..mä en uskaltais tarttua pulloon jos olis pienikin mahdollisuus et kaksi päivää kärsisisin:D
Tai no en tiiä..oon kyl niin deeku et veträisin vaan sit korjaussarjaa:D

Yhteistyössä